Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، «جان برنان» رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در واکنش به تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص اخراج «اندرو مک‌کیب» معاون سابق رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)، رئیس جمهور این کشور را یک «عوام فریب بی اعتبار» توصیف کرد.

برنان که ریاست سازمان سیا را در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما - بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷- بر عهده داشت با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «هنگامی که میزان رشوه گیری، فساد و انحراف سیاسی شما مشخص شود، جایگاه حقیقی خود به عنوان یک عوام فریب بی اعتبار را در زباله دان تاریخ خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما شاید اندی مک کیب را قربانی کنید اما آمریکا را نابود نخواهید کرد؛ آمریکا بر شما پیروز خواهد شد».

جف سشنز، دادستان‌ کل آمریکا در پی انتقادات ترامپ، اندرو مک‌کیب مرد شماره دو اداره پلیس فدرال این کشور را دو روز پیش از بازنشستگی‌اش اخراج کرد. به گفته سشنز، معاون سابق رئیس اف بی آی در تحقیقات این اداره درباره هیلاری کلینتون و نقش ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا مشارکت داشته است.

ترامپ روز گذشته (جمعه) در حساب توییتر خود اخراج مک کیب را «یک روز بزرگ برای دموکراسی» این کشور توصیف کرد و نوشت: «اندرو مک کیب اخراج شد. این یک روز بزرگ برای مردان و زنان پرتلاش سازمان اف بی آی است. این یک روز بزرگ برای دموکراسی است. جیمز کومیِ مظلوم‌نما رئیس او بود و سعی کرد او را هم مظلوم جلوه دهد. او (مک کیب) از همه دروغ‌ها و فساد‌هایی که در بالاترین سطوح اف بی آی انجام شده بود، اطلاع داشت.»

دونالد ترامپ آمریکا جان برنان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا