Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@03:34:59 GMT

برای صعود و لیگ برتری شدن بازی نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۳۰۰۳

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت فجر سپاسی علی‌اصغر کلانتری بعد از پیروزی مقابل آینده سازان شیراز به خبرنگاران گفت:سه امتیاز بازی را به روح پرفتوح شهیدسپاسی و خانواده های معزز شهدا و هواداران خونگرم و مسئولین زحمت کش  تقدیم میکنم.

وی ادامه داد: ما امروز برای لیگ برتری شدن و صعود و اندوختن ٣ امتیاز بازی نکردیم بلکه هدف‌مان شادی دل هواداران و شادی دل پدری بود که قدرت خرید لباس برا فرزندش را شب عیدی ندارد ولی می گوید بچه هایم از برد فجر سپاسی خوشحال می‌شوند و این بهترین عیدی هست برایش!

سرمربی فجرسپاسی افزود: انشالله سال ٩٧سال خوبی برای فوتبال استان و شیراز باشد و سالی توام با امنیت و به دور از فساد و در حیطه ورزش(به دور از اخاذی از بچه های فوتبال دوست و خانواده هایشان)باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری عنوان کرد: پیروزی با توکل و اعتقاد بخداوند و تلاش و منطق  و اعتماد به خود ممکن است و این راز موفقیت تیم ماست. انشالله که سال جدید تداوم موفقیت‌ها را شاهد باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم

با وجود پیروزی 1-0 مقابل نوریچ، بیرمنگام سیتی برای بقا در چمپیونشیپ دو امتیاز کم آورد تا به همراه هادرزفیلد و روترهام راهی دسته سوم (لیگ وان) شود.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم