Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:03:38 GMT

اکبر عبدی مهمان اولین قسمت برنامه ضیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۳۱۶۱

اکبر عبدی مهمان اولین قسمت برنامه ضیا

ضیا علاوه بر اکبر عبدی که شنبه شب به شبکه یک می آید، میزبان اعضای «پازل بند» از جمله علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی است که روی آنتن زنده به اجرای موسیقی می پردازند.

خبرگزاری فارس: سیدعلی ضیا در نخستین قسمت از ویژه برنامه تحویل سال خود میزبان اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون است.

ضیا علاوه بر اکبر عبدی که شنبه شب به شبکه یک می آید، میزبان اعضای «پازل بند» از جمله علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی است که روی آنتن زنده به اجرای موسیقی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزبانی از کودک مبتلا به بیماری نادر «SMA»

در ادامه فعالیت های انسان دوستانه ای که به همت برنامه «فرمول یک» شکل گرفت، ضیا در «یک یک» نیز میزبان بنیامین یا همان علی کوچولویی می شود که دچار بیماری نادر «SMA» است.

این بار قرار است با حضور علی و خانواده اش در برنامه، از مردم برای درمان این کودک سه ساله که پزشکان پیش بینی کرده بودند تا 6 ماهگی بیشتر زنده نمی ماند، کمک گرفته شود.

مخاطبان منتظر شگفتانه «یک یک» باشند

ضیا همچنین در اولین قسمت ویژه برنامه اش سورپرایزی دارد که مخاطبان حین پخش برنامه زنده شاهد آن خواهند بود.

همکاری دوباره علیرضا عصار با علی ضیا

تیتراژ آغازین این برنامه توسط علیرضا عصار اجرا شده که پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال 95 نیز با ضیا همکاری داشت.

خوانندگی تیتراژ پایانی توسط حجت اشرف زاده

همچنین خواننده تیتراژ پایانی برنامه حجت اشرف زاده است که قطعه مه دخت را برای برنامه ضیا اجرا کرده است.

نخستین قسمت از ویژه برنامه تحویل سال «یک یک» با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیا از ساعت 23:15 شنبه 26 اسفند تا حوالی بامداد یکشنبه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Knk

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شیراز برگزار می‌شود گفت: روز ۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ درحالی‌که ده‌ها هزار مسافر نوروزی مهمان شیرازی‌ها بودند سیلی همه را غافلگیر کرد و تعدادی از هم‌وطنانمان گرفتار سیل شدند و در آن روز مردم شیراز حماسه‌ای از جنس مهربانی، محبت گذشت و مهمان‌نوازی خلق کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: مردم شیراز با مهمان‌نوازی خود صحنه‌ای را در آن روز به تصویر کشیدند که ترجمه و تفسیر عملی مصرع «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند» بود.

ثابت اقلیدی با اشاره به اینکه جشنواره بنی‌آدم در واقع فرصتی برای تکریم آئین سنتی و رسم مهمان‌نوازی مردم فارس به‌خصوص شیرازی‌ها است گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قصد داریم در این روز از صنوف و افراد خیری که در روز ۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ بدون هیچ چشم‌داشتی به کمک مردم سیل‌زده شتافتند تقدیر کنیم و این رسم مهمان‌نوازی را گرامی بداریم.

وی گفت: اجرای این مراسم دلگرمی برای مسافرانی است که امسال راهی شهر ادب و هنر می‌شوند تا با اطمینان خاطر گوشه آن را ببینند و به خاطر بسپارند، زیرا می‌دانند در این شهر هستند کسانی که اگر خانه‌ای محقر و دستی تنگ هم داشته باشند در شرایط سخت اقتصادی هم درهای خانه خود را با آغوش بازمی‌گشایند تا چنانچه مسافری درراه نماند.

گفتنی است در پی سیل مرگبار و مهیب نوروز ۹۸ در دروازه قرآن شیراز که منجر به فوت ۲۱ نفر از شهروندان شیرازی و مسافران نوروزی و مصدومیت ۱۱۹ نفر دیگر شد بسیاری از مردم شیراز با پویشی خودجوش اعلام کردند که منازل و خانه‌های خود را به صورت رایگان جهت اسکان مسافران نوروزی به ویژه سیل‌زدگان اختصاص خواهند داد.

این مساله که بازتابی جهانی پیدا کرد فرهنگ میهمان‌نوازی شیرازی‌ها را یک بار دیگر به رخ همگان کشاند و اندکی از تلخی سیل نوروز کاست.

کد خبر 6058061

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود
  • صدای بهار در رادیو می‌پیچد | ویژه برنامه‌های سال تحویل رادیو میزبان هنرمندان پیشکسوت
  • جشنواره نوروزی برج آزادی برگزار می‌شود
  • باغ عروسک‌ها مهمان کودکان پایتخت
  • شبکه آی‌فیلم با «ارغوان» میزبان سال تحویل شد
  • ببینید | مهمان ویژه برنامه سال تحویل دکور رو روی آنتن زنده پایین آورد!
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران
  • فیلم خرابکاری مهمان ویژه شبکه سه در آنتن زنده + فیلم
  • زوج‌ها اولین ماه رمضانشان را به «سحرنشینی» می‌روند/ پادکست زنده
  • ویژه‌برنامه ادبی «بهار آینه» از شبکه کتاب پخش می‌شود