Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محسن بیاتی نیا شامگاه شنبه پس از شکست 3 بر 2 تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این تیم از لحاظ مالی پولی برای ادامه کار ندارد تا جایی که بازیکنان تیم برای رفتن به شهرهای محل برگزاری بازی ها نیز با مشکل مواجه شده اند.

وی بیان کرد: در ادامه بازی ها لیگ دسته یک تیمی به نام راه آهن در بازی ها حضور نخواهد داشت مگر اینکه کسی به کمک این تیم بیاید و حمایت مالی از تیم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیاتی نیا افزود: تا به اینجای کار نیز تلاش زیادی داشتیم ولی با این حال دیگر توان ادامه راه نداریم.
وی در ارتباط با بازی تیم های راه آهن - ایرانجوان نیز اظهارداشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه پا گذاشته بودند.

بیاتی نیا ادامه داد: تیم راه آهن از شایستگی های بالایی برخوردار است ولی مشکلات مالی تمام توان این تیم را گرفته است.

وی افزود: تیم راه آهن جوان گرایی خوبی داشته تا جایی که دروازه بان و یکی از بازیکنان خط دفاعی که امروز برابر ایرانجوان به میدان رفتند تنها 17 سال سن داشتند و مابقی آنها نیز بیشترشان زیر 23 ساله بودند.

بیاتی نیا کرد: شرایط راه آهن با سایر تیم های لیگ یک بسیار متفاوت است تا جایی که هیچ تیمی تاکنون به اندازه راه آهن دچار مشکلات مالی نشده است.

وی در ارتباط با هواداران فوتبال دوست بوشهر نیز گفت: برای شهری که از کیفیت فوتبالی و قدمت بسیار بالایی برخوردار است انتظار می رود هواداران تیم های آن احترام بیشتری به تیم های حریف قائل و به آنها ناسزا نگویند.

ایرانجوان با این برد 25 امتیازی شد و رده شانزدهمی خود را حفظ کرد و راه آهن نیز همچنان با 10 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

ایرانجوان در هفته بیست و نهم بازی ها در تبریز به مصاف شهرداری تبریز می رود و راه آهن نیز در خانه میزبان خونه به خونه خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم