Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تاتنهام روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس در زمین سوانزی به میدان رفت و برابر این تیم ۳ بر صفر پیروز شد.به گزارش بلاغ، تیم فوتبال تاتنهام به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

تیم فوتبال تاتنهام روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس در زمین سوانزی به میدان رفت و برابر این تیم ۳ بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریستین اریکسن (۱۱ و ۶۳) و اریک لاملا (۴۶) در این بازی برای تیم تاتنهام گلزنی کردند.

شاگردان پوچتینو با این برد راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی