Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۶۷- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال، امیررضا برزویی از کرمانشاه و امیر نوید نیا از همدان قهرمان و نایب قهرمان شدند و حسین علینژاد از مازندران و احمد حیدری از البرز مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۷۵- کیلوگرم، عرفان عسکری پور از کرمان، محمد جواد صفری از کرمانشاه بر سکو‌های اول و دوم ایستادند و مهدی قادری از تهران و محمدمهدی مقصودی از البرز مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

در وزن منهای ۸۴- کیلوگرم امیر کولانی از کرمانشاه و امیررضا خدابنده از گیلان قهرمان و نایب قهرمان شدند و امیرمحمد آدینه از قزوین و محمد شبرنگ از گیلان مشترک به مقام سوم رسیدند؛ و در وزن به اضافه ۸۴+ کیلوگرم امیرمحمد کاظمی از ایلام و محمدمهدی پارسا از لرستان در رده‌های نخست و دوم قرار گرفتند و رضا احمدی از تهران و ابوالفضل بیات از کرمانشاه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران از ۲۶ فروردین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • عکس/تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان
  • حمایت همدانی‌ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی