Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- کارشناس روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان از آسیب دیدن هفت نفر در سانحه برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه خودروی سواری در جاده کاشان- برزک خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان، فرهاد بابایی شنبه شب گفت: یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری پژو عصر امروز در جاده کاشان به برزک، پس از روستای خنچه با یکدیگر برخورد کردند که سه دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هفت آسیب دیده این سانحه رانندگی پس از ارائه خدمات پیش بیمارستانی با شرایط ایمن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند که یکی از آسیب دیدگان زن بود.
کارشناس روابط عمومی فوریت های پزشکی کاشان بیان کرد: راننده و یک سرنشین خودروی پژو همچنین راننده و چهار سرنشین مینی بوس همگی آسیب دیدند که تنها حال 2 نفر از آنها به نسبت نامساعد گزارش شده است.
او در ادامه جهت خدمت رسانی بهتر و سریعتر نیروهای امدادی به آسیب دیدگان، از مردم خواست به هنگام حادثه به ویژه سانحه های رانندگی از تجمع در محل پرهیز کرده و با شماره 115 تماس بگیرند.
شهر برزک با حدود پنج هزار نفر جمعیت در دامنه رشته های کوه کرکس (45 کیلومتری جنوب غربی کاشان) قرار دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‬‌زده متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر