Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@15:21:33 GMT

ضرب و شتم داور لیگ برتری در گیلان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۴۵۴۵

ضرب و شتم داور لیگ برتری در گیلان+تصاویر

ساعت 24- داور لیگ برتر در مسابقات باشگاه‌های گیلان مورد ضرب و شتم و حملات عجیب و زشتی قرار گرفت.

مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های گیلان در هفته آخر با جنجال بزرگی همراه بود و در یکی از مسابقات حساس آن داور لیگ برتری فوتبال ایران مورد ضرب و شتم و حملات بی‌سابقه‌ای قرار گرفت.

دیدار دو تیم شاهین بندرانزلی و چای ناطق گیلان در مسابقات لیگ برتر گیلان در حالی در لاهیجان برگزار شد که دو تیم برای کسب عنوان نائب قهرمانی این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌رفتند با این توضیح که نماینده انزلی با کسب تساوی در این بازی خارج از خانه نیز به هدف خود می‌رسید اما نماینده لاهیجان در زمین خانگی خود و با حمایت هواداران امیدوار به پیروزی و دستیابی به این عنوان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که به حساسیت این بازی می‌افزود و در دقایق پایانی جنجال بزرگی را به پا کرد.

بازی با نتیجه بدون گل در ثانیه‌های پایانی در جریان بود که مدیرعامل تیم میزبان در اتفاقی باورنکردنی با ورود به زمین شروع به کتک زدن داور چهارم کرد! این اما پایان ماجرا نبود و دقایقی بعد تماشاگران میزبان نیز به این اتفاق ورود کردند و زمین مسابقه را پر از افراد غیرمسوول که خشمگین از نتیجه نگرفتن تیم خود آن را بر سر داور نگون بخت و کمک‌هایش خالی کردند.

نکته جالب این بود که قضاوت این مسابقه به عهده داور لیگ برتری و شناخته شده یعنی حمید حاج ملک بود.

بعد از این اتفاقات عجیب هیات فوتبال گیلان اعلام کرده نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم شاهین بندرانزلی اعلام خواهد شد.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان