Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@06:01:12 GMT

کشف جسد ناشناس در رودخانه کن

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۴۵۸۸

جسد مجهول‌الهویه مردی از داخل رودخانه کن کشف شد.به گزارش بلاغ، ساعت 18:31 نهم اسفند سال جاری مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد مجهول‌الهویه یک مرد در دهکده المپیک، بعد از میدان ورزش، داخل رودخانه کن کشف شده است که به سرعت بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد مشاهده شد جسد مردی حدوداً 65 ساله در قسمت وسط رودخانه کن (قسمت کم عمق رودخانه) به صورت طاق‌باز در حالیکه لباس برتن داشته، افتاده و طی بررسی اولیه آثار ضرب و جرح بر روی جسد مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: قاتل: همسرم داخل شکم من G.P.R.S گذاشته بود قتل عام خانوادگی در 210 دقیقه +عکس

تحقیقات تکمیلی نشان داد با توجه به نحوه قرار گرفتن جسد داخل آب و اینکه دو طرف رودخانه به وسیله دیوار به ارتفاع حدودی سه متر محصور بود، امکان حضور و ورود متوفی از اطراف به داخل رودخانه وجود ندارد که در این مرحله بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا جسد متوفی برای بررسی بیشتر و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • یسنا ربوده شده بود
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...