Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@13:55:04 GMT

وعده دو سناتور آمریکایی به گروهک منافقین

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۴۹۱۹

وعده دو سناتور آمریکایی به گروهک منافقین

صراط: چند مقام کنونی و پیشین آمریکا در جمع منافقین از ارائه کمک‌ها و حمایت‌های بیشتر به آن‌ها خبر داده و از کنگره و دولت خواستند تلاش‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را تشدید کنند.

به گزارش فارس چند سناتور کنونی و پیشین آمریکایی در دیدار با برخی از عناصر وابسته به گروهک منافقین مستقر در آمریکا متعهد شدند که با هدف تغییر نظام ایران، از این گروهک و دیگر مخالفان جمهوری اسلامی بیش از پیش حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه «صدای آمریکا»، سناتور جمهوری‌خواه «جان بوزمن» و سناتور دموکرات «بن کاردین» پنج‌شنبه گذشته در یکی از ساختمان‌های سنای آمریکا در جمع اعضای یک گروه وابسته به گروهک منافقین سخنرانی کردند.


سناتور کاردین

بر اساس این گزارش، سناتور کاردین، اهل ایالت مریلند در سخنرانی خود از برنامه راهبردی علیه جمهوری اسلامی سخن گفت و افزود که عضویتش در کمیته روابط خارجی سنا این امکان را به او می‌دهد که با استفاده حربه «حقوق بشر» به ایران فشار بیاورد.


سناتور بوزمن

سناتور بوزمن، اهل ایالت آرکانزاس و دیگر سخنران این مراسم نیز به حمایت و کمک به منافقین برای تغییر نظام ایران اشاره و گفت: «اهمیت این مسئله را درک می‌کنم و متعهد به کمک در این مسئله هستم.»

بر اساس این گزارش، «جو لیبرمن» سناتور پیشین آمریکایی و از حامیان پرو پا قرص منافقین و مدیر گروه ضد ایرانی «متحد علیه ایران هسته‌ای» (UANI) که از دیگر حاضران این مراسم بود، از ۲ سناتور و دیگر اعضای کنگره خواست با منافقین رابطه برقرار کنند.


جو لیبرمن

وی در سخنان خود به نقش منافقین در آشوب‌های چند ماه قبل در ایران اشاره کرد و گفت: اکنون «فرصت خوبی» برای کنگره و دولت آمریکا پیش آمده تا برای تغییر نظام ایران تلاش کنند.

ژنرال «جیمز کانوی» از فرمانده‌هان پیشین تفنگداران نیروی دریایی آمریکا و از دیگر هواداران گروهک منافقین نیز خواهان حمایت معنوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از منافقین شد و از دولت این کشور خواست به حمایت معنوی از آشوبگران در ایران ادامه دهد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری برای باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد.

وی گفت: این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

پیش از این «سعید فارس السعید» تحلیلگر مسائل امنیت ملی سوریه تاکید کرده بود که سرویس اطلاعات آمریکا برای ایجاد تشکیلات تروریستی جدید با استفاده از اتباع کشورهای عربی برنامه ریزی می‌کند.

وی افزود: این عناصر دارای سوابق تروریستی هستند و به سرکردگان و اعضای داعش وابستگی دارند. آنها تفکرات تروریستی تکفیری دارند.

فارس السعید تصریح کرد: این پروژه آمریکا امنیت ملی عراق و سوریه را تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: واشنگتن می کوشد امنیت عراق و سوریه را بی ثبات و شکننده جلوه دهد تا بتواند به راحتی در این ۲ کشور نفوذ کند.

کد خبر 6089741

دیگر خبرها

  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق