Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای طرح عیدانه کتاب ویژه ایام تعطیلات نوروزی توسط مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار خبر داد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶ استانها آذربایجان غربی نظرات

جواد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری طرح عیدانه کتاب در ایام تعطیلات نوروز 97 اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برای نخستین بار در ایام تعطیلات نوروز 97 طرح "عیدانه کتاب" را در مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح  از برنامه‌های پیش بینی شده معاونت فرهنگی کانون کشور است که با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات نوروزی اجرا خواهد شد.

زاهدی افزود: اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و دیگر کودکانی که علاقه‌مند به مطالعه کتاب می‌باشند از سوم تا 13 فروردین  حتی روزهای تعطیل و روز طبیعت می‌توانند با مراجعه به مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه واقع در خیابان والفجر 2، داخل پارک ملت علاوه بر امانت کتاب از دیگر خدمات فرهنگی، شامل کاردستی، قصه گویی، روخوانی کتاب و شعرخوانی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به حضور کتاب‌خانه سیار در روز 13 فروردین در روستاهای پسان و دوبره ارومیه اشاره کرد و گفت: در این روز کودکان روستایی می‌توانند با حضور در ایستگاه فرهنگی، هنری کانون در کارگاه کاردستی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی شرکت کنند.

گفتنی است تمامی کودکان و نوجوانان که در ایام نوروز به استان آذربایجان غربی سفر می‌کنند نیز می‌توانند با مراجعه به مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه از این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش

R41361/P1361/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی در این برنامه در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سید مرتضی آوینی» اظهار داشت: ما متاسفانه در معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و قهرمانان ملی بسیار غفلت کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم آنها را به نسل کنونی جامعه معرفی کنیم که در این راستا حوزه هنری آذربایجان غربی بایستی این موضوع را در سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت استانداری آذربایجان غربی از اجرای جشنواره ملی تئاتر در شهرستان ارومیه با اشاره بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی افزود: ما در معرفی «سبک زندگی» مناسب و استاندارد مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی مشکلات اساسی داریم و حتی نتوانستیم اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را که گرفتار سیاه نمایی‌های دشمن شده است به نسل کنونی جامعه منتقل کنیم که در این خصوص استفاده از ابزار هنر و تولید برنامه‌های فرهنگی هنری با محتوای لازم می‌تواند بسیار موثر باشد.

«جشن هنر انقلاب» یکی از برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در هفته هنر انقلاب اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی