Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:05:15 GMT

معاون وزیر از عملکرد ورزش دانش آموزی کردستان تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۵۷۴۲

معاون وزیر از عملکرد ورزش دانش آموزی کردستان تقدیر کرد

سنندج - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر از عملکرد ورزش دانش آموزی استان و ارتقای جایگاه کردستان در سطح کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با صدور تقدیر نامه‌ای از اجرای مطلوب برنامه‌های مرتبط با کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و فعالیت‌های مکمل درس تربیت بدنی در استان تقدیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: در دو سال اخیر در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، استان کردستان عملکرد موفق و قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: کسب مقام دوم تیم معلمان مرد استان در رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور رخداد ارزشمندی است که برای اولین بار در تاریخ ورزش دانش‌آموزی استان اتفاق افتاده است.

رشید قربانی با اشاره به موفقیت های دیگر این حوزه گفت: ٨ نفر از معلمان تربیت بدنی استان در مرحله قطبی کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی، حائز رتبه‌های اول تا سوم شده‌اند.

وی گفت: به منظور دانش‌افزایی و ارتقای سواد علمی و عملی معلمان تربیت بدنی، استان کردستان با برگزاری تعداد ۲٤ هزار نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت تخصصی و برگزاری ٤ کارگاه علمی آموزشی ۵۰۰ نفره و چندین کارگاه دیگر بازآموزی، عملکرد بسیار مطلوبی در دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت داشته است.

قربانی عنوان کرد: تهیه حدود دو هزار عدد بسته تجهیزات اجرای درس تربیت بدنی از محل منابع استانی و توزیع در دو هزار آموزشگاه استان با اولویت مدارس ابتدایی و کم‌برخوردار را یکی دیگر از اقدامات مطلوب و کم‌سابقه اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: استان کردستان در بخش مسابقات ورزشی نیز عملکرد درخشانی داشته است. کسب مقام هشتم کشور در سال گذشته، نام کردستان را بر سر زبانها انداخت. اما کسب مقام اول منطقه یک کشور و تثبیت رتبه تک رقمی استان در سال ۹٦ نشان داد رخداد سال گذشته اتفاقی نبوده و به اصطلاح "جرقه" نبوده است.

قربانی با بیان موفقیت‌های استان در بخش فعالیت‌های مکمل درس تربیت‌بدنی عنوان کرد: کردستان به سمت قطب شدن در ورزش دانش‌آموزی کشور پیش می‌رود. کسب رتبه برتر کشور در طرح حیاط پویا و طرح نرمش صبحگاهی افتخارات دیگر استان در فعالیت های مکمل درس تربیت بدنی هستند.

وی عنوان کرد: رصد این فعالیت‌ها و موفقیت‌ها توسط معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش باعث شده دکتر حمیدی در نامه‌ای، از اجرای مطلوب فعالیت‌های تربیت بدنی در استان تقدیر کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: با پایان یافتن رقابت های فوتسال فرهنگیان استان فارس، تیم فوتسال فرهنگیان فیروزآباد ،مقام نخست این رقابت ها را از ان خود کرد.
ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: تیم فوتسال معلمان ناحیه چهار شیراز مقام‌ دوم و تیم های فوتسال معلمان میمند و خنج به صورت مشترک عنوان سوم  را از آن خود کردند و تیم اشکنان  به عنوان تیم برتر فرهنگی و اخلاق این رقابت ها شناخته شد.

رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس با شرکت ۵۵ تیم فوتسال معلمان از سراسر استان به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت  در سالن های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، امام علی، رضوان، شهدا و نرجس شیراز برگزار شد.

زیدابادی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها بیش از صد مسابقه برگزار شد، افزود: ۸۰۰ نفر معلم ورزشکار و ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی که همگی از فرهنگیان استان هستند در این مسابقات حضور داشتند.

سرپرست هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: تیم‌ منتخب استان فارس پس از برگزاری اردوی انتخابی از بین معلمان فوتسالیت شرکت کننده در این رقابت ها مشخص خواهند شد .

تیم‌ منتخب استان فارس به عنوان نماینده استان به رقابت های فرهنگیان کشور که  تابستان امسال در شهر قم  برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دیگر خبرها

  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس