Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@06:16:29 GMT

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۵۸۳۲

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن حکم انتصاب دکتر ابوالقاسم دولتی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر ابوالقاسم دولتی

استاد محترم دانشگاه صنعتی شریف

با عنایت به مراتب تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند آن استاد محترم، جنابعالی را به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی منصوب می نمایم.

مقتضی است در ادامه خدمات مدیریت گذشته ترتیبی اتخاذ فرمائید تا با رویکردی تحولی و با بهره گیری از مشارکت و همفکری فرهیختگان جامعه علمی کشور و همکاری بدنه کارشناسی و خردمند آن دفتر، زمینه اعتلای آموزش عالی بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابوالقاسم دولتی عضو هیات علمی و استاد دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف است.

دکتر ابوالقاسم دولتی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود از دانشگاه صنعتی اصفهان شده و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی متالورژی (گرایش خوردگی و حفاظت) خود را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرد.

از سوابق اجرایی دکتر دولتی می توان به؛ مدیریت کل آموزش دانشگاه صنعتی شریف از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲، معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی و علم مواد از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷، معاونت آموزشی دانشکده مهندسی و علم مواد از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶، عضویت در شورای دانشگاه، شورای آموزش، کمیسون موارد خاص آموزش دانشگاه، عضویت در کمیته استعداد درخشان، شورای مدیران آموزش اشاره کرد.

تعداد مقالات ISI چاپ شده وی بالغ بر ۱۲۰ مقاله علمی و مجموع کل مقالات منتشر شده در مجلات و کنفرانس های داخل و خارج بیش از ۲۵۰ مقاله می باشد. وی تا کنون بیش از ۲۰ پروژه پژوهشی صنعتی را اجرا نموده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) به تهران سفر کرده است، که دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه امروز نیز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد