Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بهزاد بهرامی نسب گفت: این مسابقات با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی­ کاربردی و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی­ و مشارکت 17 واحد استانی دانشگاه و به میزبانی دانشگاه جامع علمی­ کاربردی واحد استان هرمزگان، با حضور 22 تیم برگزیده مرحله استانی در شهر بندرعباس ­برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص هدف برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در مرحله استانی این مسابقات بیش از 150 تیم به رقابت پرداختند که 22 تیم به مرحله کشوری راه یافتند. همچنین در این مسابقات سعی شد تا با بررسی ­مشکلات اقتصادی و فرهنگی در حوزه مهارت­ورزی و کارآفرینی، دلایل بیکاری­ دانشجویان تحصیلکرده و وظایف دولت و بخش­ خصوصی در قبال آن در قالب گفتگو­های تعامل محور بین دانشجویان در فضایی صمیمی و به دور از هرگونه حاشیه به گفتمان سازی فرهنگی در حوزه های مد نظر دست یابیم.

وی تشویق دانشجویان به مطالعه و تفکر بیشتر، تقویت مهارت­هایی همچون کار تیمی و ارتقاء مهارت­های ذهنی و کلامی دانشجویان را از اهداف دیگر این طرح برشمرد و این برنامه را گامی مثبت در جهت تحقق اهداف علمی، فرهنگی و مهارتی این دانشگاه و در راستای رسالت­ها و مأموریت­های دانشگاه نسل سوم ارزیابی کرد.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور 110 نفر دانشجو از استان­های تهران، قم، سمنان، مرکزی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، همدان، یزد، لرستان، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، کرمانشاه، هرمزگان و کردستان در قالب 22 تیم و در سه مرحله مقدماتی­، نیمه­ نهایی و نهایی به صورت حذفی برگزار شد.

در این دوره 26 مسابقه بین تیم های مناظره کننده دانشجویی و با گزاره­ های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی برگزار شد که تیم­ های تعاون از استان آذربایجان شرقی، فرهنگ از استان هرمزگان، نقش جهان از استان اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم آفتاب از استان مرکزی به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از تیم های برتر تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین کنگره ملی طب ایرانی در کشور


به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نفیسه حسینی یکتا، با بیان اینکه این کنگره در تاریخ نهم لغایت یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ توسط انجمن علمی طب سنتی ایران و با حمایت دفتر طب ایرانی و مکمل برگزار می ‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره، ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر و ارائه یافته ‌های علمی در زمینه طب ایرانی و همچنین هم‌ افزایی بین اساتید، صاحبنظران و فعالان این حوزه است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت غنی طب ایرانی در حوزه پیشگیری، بهداشت و درمان به عنوان یک نظام سلامت مکمل غنی، ابراز امیدواری کرد و گفت:این کنگره می‌تواند گامی مؤثر در جهت ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور باشد.

حسینی یکتا ضمن تشریح محورها و برنامه‌‌های این کنگره از کلیه اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه طب ایرانی دعوت کرد تا با حضور فعال خود در این کنگره، در ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور سهیم باشند.

گفتنی است، اولین کنگره ملی طب ایرانی با هدف تعامل علمی متخصصان و صاحبنظران این حوزه و تبادل نظر و تجارب در زمینه های مختلف طب ایرانی، در تاریخ ۹ لغایت ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این کنگره شامل، پزشکی مبتنی بر سبک زندگی: طب پیشگیری و فرد محور، غذا، تغذیه، غذاداروها و آشپزی طبی، فرآورده های سنتی، گیاهی و طبیعی، ماساژ و تکنیک های دستی، هوش مصنوعی و توسعه طب ایرانی و پزشکی سامانه ها و پزشکی یکپارچه، است.

همچنین، این کنگره دارای امتیاز بازآموزی خواهد بود. حضور اساتید، صاحبنظران و دانشجویان در این کنگره علمی می تواند گامی مهم در جهت ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در سال ۱۴۰۲
  • استاد مدعی اخراج در دانشگاه تهران خودشیفته و بی‌ادب بود/ صلاحیت عضو هیئت علمی بودن را نداشت
  • اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن در تبریز
  • حسنی آهنگر: پرچم تمدن‌های نوین لازمه نقشه جامع علمی کشور/ فضای پیچیده‌های نامنظم در انتظار حکمرانان است
  • برگزاری اولین کنگره ملی طب ایرانی در کشور
  • اختتامیه اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم
  • اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن در تبریز
  • اختتامیه نخستین دوره بین‌المللی مسابقات قرآن کریم جامعه قاریان افغانستان