Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، افشین پیرنون شب گذشته در جلسه ستاد خدمات سفر که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: برای تسهیل در رفت و آمد مردم و کاهش سوانح نسبه به رفع نواقص موجود در راه ها و اقدامات فنی و تعمیراتی، برنامه هایی اجرا شد.

وی گفت: در کنار لکه گیری آسفالت جاده ها، به میزان ۱۵۰۰ تن که چهار برابر سال گذشته است نسبت به خط کشی جاده های استان، نصب گاردریل، نصب و تعمیر روشنایی به مسافت ۱۳۰ کیلومتر و رفع خاموشی مسیرها اقدامات لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: راهدارخانه های استان نوسازی، بازسازی و تجهیز شده و با ایجاد امکانات مناسب همه آنها برای اسکان موقت در شرایط اضطراری نیز مهیا شده است.

پیرنون عنوان کرد: ۲۵ راهدارخانه دراستان با استفاده از ۴۰۰ نیروی توانمند و متعهد و ۳۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین آماده خدمت رسانی است و با ایمن سازی جاده ها نسبت به نصب دوربین های هوشمند و رفع اشکال دوربین های قبلی اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: در آزاد راه قزوین به رشت با نصب شش دوربین شامل ۴ دوربین سرعت سنج و دو دوربین ثبت لحظه ای تمام رفتار رانندگان تحت کنترل کامل هوشمند قرار گرفته و با محاسبه سرعت میانگین هرگونه سرعت غیرمجاز و سایر تخلفات ثبت و اعمال قانون می شود.

پیرنون خاطر نشان کرد: تنها یک دوربین نصب شده در محور آزاد راه قزوین به رشت در روزهای اخیر بیش از هزار و ۶۴۸ مورد تخلف ثبت کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۵۰ دستگاه دوربین هوشمند در محورهای مواصلاتی استان قزوین نصب شده که تردد همه خودروها را کنترل و رصد خواهد کرد و توصیه می کنیم رانندگان در ایام عید در راه های استان از قانون تخطی نکنند زیرا همه موارد ثبت و ضبط شده و اعمال قانون می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: با حکم دادستان قزوین در اعمال قانون، شاهد رسیدگی بیشتری از سوی شرکت آزاد راهها در ایمن سازی مسیر قزوین به زنجان هستیم و وضعیت بهتر شده است.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد

استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع است، گفت: روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باندهای دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محورهای مواصلاتی در راستای ارتقاء ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به نتایج مطلوب این نشست گفت: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باندهای دوم محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی استان، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باندهای دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

قناعت ادامه داد: روش‌های تأمین مالی تکمیل باندهای دوم و استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تهاترها و ماده 56 و ... در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور این نیز قول مساعد داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باندهای دوم استان داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی برگزار شد، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند استان خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باندهای دوم و پروژه‌های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به نتایج دیدار خود با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 4 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یافته است.

 قناعت متذکر شد: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در زمینه روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق 100 درصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور تأکید شد و مقرر شد مبلغ 4 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال 1403 به استان خراسان جنوبی اختصاص یابد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد