Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "اخراجی ها1" گفت: از نظر من بازیگران نباید در مورد مسائل سیاسی نظر بدهند. من فکر می کنم نظر سیاسی ربطی به بازیگر ندارد و نباید چنین اتفاقاتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی اتفاق بیفتد.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص اظهار نظر برخی بازیگران در فضای مجازی گفت: از نظر من بازیگران نباید در مورد مسائل سیاسی نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می کنم نظر سیاسی ربطی به بازیگر ندارد و نباید چنین اتفاقاتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی اتفاق بیفتد.

بازیگر فیلم "وقتی همه خوابیم" با اشاره به داشتن صفحه مجازی اضافه کرد: من خودم در شبکه اینستاگرام صفحه ای شخصی دارم که گاهاً در آن به ارائه نظرات و سلایقم می پردازم اما هیچ وقت به خودم اجازه ندادم در جناح خاصی باشم و بخواهم نظری سیاسی یا اپوزوسیون بدهم.

وی درباره اظهار نظر "لیلا حاتمی" در جشنواره فیلم برلین تاکید کرد: ضمن احترامی که همواره برای این بازیگر سینما قائلم از نظر من لزومی نداشت که وی در مورد مسائل داخلی کشور آن هم در خارج از کشور صحبت کند. اظهار نظر لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین اشتباه بود.

بازیگر فیل "نهنگ عنبر 2" با اشاره به امکان وجود برخی مشکلات در هر کشوری خاطرنشان کرد: ممکن است در خانه هر کدام از ما اتفاقی بیفتد. این دلیل نمی شود که این مشکل یا اتفاق را بیرون از خانه فریاد بزنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه