Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:26:23 GMT

یک هزار تن سیب و پرتغال در کرمانشاه توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۶۰۳۱

یک هزار تن سیب و پرتغال در کرمانشاه توزیع می شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از آغاز توزیع یک هزار تن میوه شب عید شامل 700 کیلوگرم پرتغال و 300 کیلوگرم سیب با نرخ مصوب دولتی در بازارهای استان خبر داد.

علی اصغر بهمنی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میوه شب عید در 178 مرکز ثابت و سیار از 22 اسفند در سراسر استان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به تجربه های گذشته مقدار میوه در نظر گرفته شده برای شب عید استان کرمانشاه کافی است چرا که سال قبل با مازاد میوه مواجه شدیم.
بهمنی پور همچنین به قیمت میوه های شب عید در استان نیز اشاره و اظهار کرد: هر کیلوگرم سیب (قرمز و زرد) با قیمت 20 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتغال نیز با قیمت 15 هزار ریال در اختیار مردم قرار می گیرد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه به وضعیت توزیع مرغ منجمد نیز اشاره و اظهار کرد: 630 تن برای ایام نوروز در نظر گرفته شده و با قیمت 58 هزار ریال در سردخانه و 62 هزار ریال در سطح بازار شهر کرمانشاه به فروش خواهد رسید.
وی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد در شهرستان های استان کرمانشاه نیز به دلیل بعد مسافت، 63 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
بهمنی ‌پور همچنین از توزیع 83 تن تخم مرغ در بین مردم با نرخ مصوب دولتی خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ با قیمت 116 هزار ریال در سردخانه و 126 هزار ریال در بازار به دست مردم می رسد.
وی در پایان گفت: توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در فروشگاه‌های زنجیره ‌ای، فروشگاه ‌های کارمندی و کارگری و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم تنظیم بازار صورت می گیرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
7458/8066

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب تجهیزات آسانسور به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحد صنفی را علاوه بر پرداخت خسارت شاکی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال معادل ۲ برابر ارزش، محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: شهروندان عزیز استان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند. تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.

کد خبر 6100753

دیگر خبرها

  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه