Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:20:44 GMT

توزیع بنزین یورو ۴ در بندرعباس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۶۴۹۸

توزیع بنزین یورو ۴ در بندرعباس آغاز شد

بندرعباس - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: عرضه سوخت یورو ۴ از ۲۶ اسفند در همه جایگاه‌های عرضه سوخت بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال الدین مراد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بنزین یور ۴ ابتدا در شهر بندرعباس و به تدریج در شهرستان‌های دیگر استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بنزین به علت کیفیت مناسب در کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت تاثیر به سزایی دارد.مدیر شرکت

ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با اشاره به تامین سوخت در همه جایگاه‌های استان برای شهروندان و مسافران نوروزی گفت: در تعطیلات نوروز هم مانند دیگر ایام سال عرضه سوخت در جایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

مراد افزود: از ۱۰ اسفند کمیته‌ای از پخش فراوده‌های نفتی استان؛ بازدید، نظارت و رصد خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت را تا پایان تعطیلات برعهده دارند. شهروندان می‌توانند برای انتقال هرگونه

پیشنهاد، انتقاد و شکایت در زمینه عملکرد جایگاه‌ها و مراکز عرضه فراورده‌های نفتی با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند. افرون بر نظارت استانی نظارت کشوری هم در قالب گلگشت‌های نوروزی کار نظارت بر عرضه سوخت را در جایگاه‌های توزیع سوخت برعهده دارند.

مراد همچنین از آغاز عملیات ساخت دو مخزن ذخیره سوخت در شهرستان‌های ابوموسی و قشم در سال آینده خبر داد و افزود: مخزن سوخت ۲ میلیون لیتری در ابوموسی به منظور ذخیره سازی گازوئیل و مخزن سوخت در جزیره کیش برای افرایش ظرفیت ذخیره سازی سوخت هواپیما ساخته می‌شوند.

۱۴۵جایگاه توزیع سوخت در استان وجود دارد که ۴۸ جایگاه زیر پوشش ناحیه مرکزی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بندرعباس قرار دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در بازدید از انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان گفت: با افزایش مسافرت‌ها یکی از بخش‌های که حجم کارشان زیاد می‌شودو جزء دستگاه‌های اجرایی اصلی در ارائه خدمات نوروزی است، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان هم در این بازدید با اشاره به فعالیت افزون بر ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت با چهار هزار نازل در استان اصفهان گفت: ماهانه با پیمانه‌های مدرج، کمیت فرآورده‌ها هم رصد و نظارت می‌شود.


عبدالله گیتی منش افزود: هم استانی‌ها می‌توانند مشکلات در جایگاه‌های سوخت را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند که ۴۸ ساعته بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.


او  اضافه کرد: ۲۰ شرکت حمل و نقل و دو هزار و ۲۰۰ دستگاه نفتکش در استان اصفهان در بخش حمل و توزیع سوخت فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند
  • نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان