Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد اقدام متقابل روسیه در اخراج دیپلمات های انگلیسی امری است که تنها به ضرر روس ها خواهد بود.

پیشتر ترزا می در پی افزایش تنش ها میان لندن و مسکو درخصوص ادعای قتل جاسوس دوجانبه، دستور اخراج 23 دیپلمات روس از خاک این کشور را صادر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز مسکو در اقدامی متقابل 23 دیپلمات انگلیسی را از روسیه اخراج کرد و به آنها یک هفته مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کنند.

 جانسون در سرمقاله ای که برای انتشار در روزنامه انگلیسی «سان» نوشته بود، اعلام کرد: «روز گذشته کرملین اعلام کرد کنسولگری ما در سن پترزبورگ را تعطیل می کند. این اقدامات بی فایده تنها به ضرر روس ها خواهد بود و شهروندان روسیه را از کسب فرصت دریافت روادید انگلیس یا یادگیری زبان انگلیسی محروم خواهد کرد.»

وی همچنین در ادامه نوشت فرانسه، آلمان و آمریکا از مواضع لندن در قبال ادعای «حمله شیمیایی» به جاسوس دوجانبه حمایت می کنند؛ اما روسیه هیچ کسی را ندارد که ادعایش را تایید کند.

روابط میان مسکو و لندن پس از ادعای انگلیس در دست داشتن روسیه در قتل یک جاسوس دوجانبه با گاز اعصاب در اوایل مارس متشنج شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی

بازدید 18 شبکه عربی-انگلیسی اسکای نیوز عربی در گزارشی به جاده دو طرف رابطه ایران و روسیه پرداخت که در چارچوب دوگانه جنگ روسیه و اوکراین و جنگ ایران و اسرائیل در حال پیشروی است. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟