Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار حسین اشتری شنبه‌شب در جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور در شهرستان، اظهار کرد: حرکت راهیان‌‌ نور منشاء خیر برای کشور و مردم ما است و این حرکت در سال‌های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

وی افزود: افرادی که در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر اینکه توشه‌ای از این فضا با معنویت دریافت می‌کنند، با خود صمیمت و صفا را نیز در این شهرها می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمار بازدید از مناطق عملیاتی نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است و سال جاری حدود 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند و این بازدیدها در طول سال انجام می‌شود.

سردار اشتری با تأکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از فرصت راهیان‌ نور، عنوان کرد: تاکنون زاویه‌های کوچکی از دفاع مقدس به مردم و دنیا انعکاس داده شده است و هر چقدر که در بحث دفاع مقدس سرمایه‌گذاری انجام شود، کشور منفعت می‌برد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال‌های دفاع مقدس 13 هزار شهید، 20 هزار جانباز و 2 هزار آزاده به انقلاب و اسلام تقدیم کرد و همچنان درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و این نهاد در مقابل متجاوزان به حقوق مردم برای ارتقای امنیت کشور ایستادگی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کمیته ایمنی امنیت راهیان‌ نور برعهده ناجا است و این برای نیروی انتظامی افتخار است که زائران و کاروان‌های راهیان‌ نور را از مبدأ تا مقصد همراهی کند.

سردار اشتری افزود: در سال‌های گذشته در این مسئله کمترین مشکل را داشتیم و البته این برگرفته از عنایت شهدا است که این خیل جمعیت در یک مقطع مکانی و زمانی خاص حضور پیدا کرده و به سلامت بازگردند و همکاران ما با داشتن روحیه جهادی، شبانه‌روز در حال خدمت به زائران راهیان‌ نور هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار