Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از خبرگزاري رويترز ، بر اساس نظرسنجي مؤسسه ايفوپ که در فاصله نهم تا هفدهم مارس براي روزنامه ژورنال دو ديمانش انجام شده است، در عرض يک ماه محبوبيت مکرون با دو درصد کاهش  به 42 درصد و محبوبيت فيليپ با سه درصد کاهش به 43 درصد رسيده است.

57 درصد از پرسش شوندگان اعلام کردند که از اقدامات رئيس جمهور ناراضي هستند، در حالي که اين رقم ماه گذشته 55 درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

54 درصد نيز از عملکرد نخست وزيرش ابراز نارضايتي کردند. رقم پرسش شوندگان ناراضي از نخست وزير در ماه فوريه 50 درصد بود.

اين سومين ماه پياپي کاهش محبوبيت اين دو نفر در رأس دستگاه اجرايي فرانسه است.در مورد مکرون، نارضايتي به ويژه بين افراد 65 ساله و بالاتر بيشتر است و محبوبيت او نزد اين دسته از پرسش شوندگان هفت درصد کاهش يافته و به 41 درصد رسيده است که عامل آن نارضايتي فزاينده بازنشستگان از افزايش حق بيمه عمومي (CSG) است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم