Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از انفجار و آتش سوزی در ساختمان مسکونی در این شهر خبرداد و گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۱۵۰ و ۱۷۰ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت ۲۵ دقیقه بامداد امروز به محل حادثه در باغ خلج، کوچه نسترن ۲۵ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازیارتی افزود: در یک منزل مسکونی قدیمی ساز به علت نامعلومی که از سوی کارشناسان علت یابی حوادث سازمان آتش نشانی اراک در حال بررسی است، دچار انفجار شده و باعث بروز آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی به دو گروه تقسیم شده که گروه اول اقدام به قطع جریان اصلی برق و گاز و ایمن سازی نموده و با توجه به باریک بودن عرض کوچه و عدم دسترسی خودروی آتش نشانی به محل حادثه، چندین رشته لوله آبرسانی را به هم وصل کرده تا بتوانند عملیات خاموش سازی آتش را آغاز کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه‌های حفاظت فردی مشغول خاموش سازی شعله‌های سرکش آتش شده و با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

وی بیان کرد: همزمان گروه دیگری از نیرو‌های عملیاتی، مشغول جستجو در این منزل شدند و مالک ساختمان که از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود را به بیرون منتقل کرده و جهت اقدامات درمانی به همکاران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

آقازیارتی با اعلام اینکه این حادثه خسارت مالی بر جای گذاشت در پایان گفت: با توجه به تیرچوبی بودن سقف این منزل مسکونی، آتش نشانان با سرعت عمل بالا و مهار به موقع آتش سوزی از فروریختن آن جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام / ج

مهار آتش ناشی از انفجار منزل مسکونی اراک با تلاش آتش نشانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد