Web Analytics Made Easy - Statcounter

"شیخ یوسف عباس" هماهنگ گننده کمپین جهانی" بازگشت به فلسطین" در گفتگو با خبرگزاری تقریب، پیرامون  چهارمین همایش بین المللی "همبستگی با فلسطین" که روز یکشنبه 11 مارس الی چهارشنبه 13 مارس با شعار" کل قدس، پایتخت کل فلسطین است" در بیروت برگزار شد، گفت:این همایش، چارچوب جهانی جامعی برای  مؤسسات حامی فلسطین در دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: این همایش در شرایط حساس و خطرناکی برگزار  شد و آن اقدامات ایالات متحده آمریکا با همکاری برخی کشورهای عربی دست نشانده این کشور، پیرامون معامله قرن است.

شیخ یوسف عباس از جمله اهداف این همایش را بسیج همگانی نهادهای جامعه مدنی برای مقابله با تصمیم دونالد ترامپ در خصوص قدس و همدستی قدرتهای استکباری با این تصمیم و همچنین فعالیتهای جمعی کشورهای مختلف در اعتراض به این تصمیم رئیس جمهور آمریکا بر شمرد.

"یوسف عباس" از دیگر اهداف این همایش را پرداختن به  پروژه های عملی مرتبط با قدس، بازگشت به مسأله فلسطین و  بررسی موضوع عادی سازی روابط  برخی کشورها با رژیم صهیونیستی برشمرد.

شیخ یوسف عباس تأکید کرد که ما به عنوان جامعه مدنی معتقدیم که عدالت قابل تجزیه نیست و قدس بدون در نظر گرفتن شرق یا غرب آن، پایتخت همه فلسطین است.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد

نرخ بیکاری ژاپن در ماه مارس به ۲.۶ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد که نرخ بیکاری ژاپن در ماه مارس به ۲.۶ درصد رسید.

رقم منتشرشده کمی از انتظارات منحرف شد و در مقایسه با نرخ بیکاری ۲.۶ درصدی ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.

داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد بیکاران در ژاپن به ۱.۸۵ میلیون نفر رسید.

نسبت شغل به متقاضی در ماه مارس به ۱.۲۸ افزایش یافت، به این معنی که برای هر ۱۰۰ جویای کار، ۱۲۸ فرصت شغلی وجود داشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود