Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون شطرنج در سال 96 با حاشیه‌های مختلفی روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سال 96 سالی پر از حاشیه برای فدراسیون شطرنج بود. پهلوان‌زاده که خودش از اهالی شطرنج محسوب می‌شود و سابقه دبیری این فدراسیون را هم داشته تصور نمی‌کرد ریاستش در فدراسیون شطرنج با حوشی زیادی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک مهمترین حاشیه‌ای که برای پهلوان‌زاده و فدراسیون شطرنج در سال 96 رخ داد مربوط به بدهی این فدراسیون به فیده بود. این مسئله باعث تعلیق فدراسیون شطرنج شد و مسئولان وزارت ورزش که مجبور به پرداخت این بدهی شده بودند به شدت از عملکرد پهلوان‌زاده انتقاد کردند.

اتفاقات جام خزر هم از دیگر حاشیه‌های فدراسیون شطرنج در سال 96 بود. اتفاقاتی که در نهایت مشخص نشد واقعیت دارد یا خیر و اگر فرض بر این باشد که این اتفاقات واقعیت دارد باید از مسئولان فدراسیون شطرنج پرسید که چه لزومی به برگزاری این مسابقات است.

ورزشکارسالاری هم از دیگر معضلات و حاشیه‌هایی است که فدراسیون شطرنج با آن روبروست. برخی ستاره‌های شطنج ایران به صراحت عملکرد پهلوان‌زاده را زیر سوال برده‌اند و این موضوع در سال 96 نمود بیشتری داشت.

باید دید در سال 97 این حاشیه‌ها تا چه حد کاهش پیدا خواهد کرد اما آنچه مسلم است پهلوان‌زاده تا زمانی که در انتخاب مشاوران خود تجدیدنظر نکند نمی‌توان امیدی به پایان این حاشیه‌ها داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی

دریافت 27 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6089585

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس