Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@17:55:31 GMT

برنامه سفر تیم ملی به تونس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۸۱۱۹

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی فوتبال ایران روز سوم فروردین در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تونس خواهد رفت و ملی‌پوشان کشورمان طبق برنامه فردا راهی این کشور خواهند شد.

طبق برنامه اعضای تیم ملی ساعت 7:30 صبح فردا تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد و از آنجا مستقیما  راهی تونس خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دیدار مقابل سرالئون با 4 گل حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ملی پوشان آزاد هستند و تمرین ندارند اما خود کی‌روش امروز در ساختمان پک حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند