Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تامین کالاهای اساسی و ضروری برعهده شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام کشور است. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شهرام میرآخورلو در مورد برنامه سازمان حمایت برای کنترل و نظارت بر بازار شب عید گفت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و در راستای جلوگیری از بروز التهاب قیمت ناشی از تغییر مؤلفه‌های بازار مانند کاهش عرضه و افزایش تقاضا، مراتب طی دستورالعمل اجرایی طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: در بازه زمانی بهمن ماه ۱۳۹۶ تا پایان فروردین ۱۳۹۷ با اطلاع رسانی، هماهنگی، هم افزایی با دستگاه‌های ذیربط و برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای نظارت و پایش مؤثر و به هنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، انجام گشت‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات اقدام می‌شود.

وی همچنین در رابطه با تامین کالا‌های اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت، شکر و ... گفت: موضوع تامین کالا‌های اساسی و ضروری باتوجه به اینکه تامین کننده اقلام اساسی و مایحتاج هموطنان بر عهده شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام کشور قرار دارد، لذا بر اساس دستورالعمل اجرایی توزیع اقلام اساسی و ضروری مشمول تنظیم بازار مصوب ستاد تنظیم بازار، مقرر شد، توزیع کالا‌های اساسی از قبیل: انواع برنج وارداتی با برند‌های پرمصرف برنج هندی ۱۱۲۱، برنج هندی pr۱۱ و برنج تایلندی هومالی به ترتیب با قیمت‌های ۵۶۰۰۰، ۲۶۰۰۰ و ۳۹۰۰۰ ریال به ازای هرکیلوگرم به مصرف کنندگان توزیع شود.

میرآخورلو بیان داشت: همچنین انواع روغن با توجه به احجام مختلف بر اساس تقاضای کمیسیون تنظیم بازار استان و ۵ درصد پایین‌تر از قیمت حاشیه بازار پس از کسر تخفیفات توسط شرکت بازرگانی دولتی از طریق شبکه تعریف شده (فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی روستایی و تعاونی‌های مصرف محلی) در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود: تأمین و توزیع گوشت مرغ منجمد با قیمت ۶۲ هزار ریال به ازای هرکیلوگرم، تخم مرغ هر شانه به قیمت ۱۲۶ هزار ریال و گوشت قرمز گوسفندی شقه ۳۳۰ هزار ریال، نیم شقه ران ۳۴۰ هزار ریال و نیم شقه دست ۳۲۰ هزار ریال به ازای هرکیلوگرم با مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام کشور انجام می‌شود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: لذا نظارت بر روند توزیع و کنترل شبکه پخش اقلام در مقاطع خرده فروشی همزمان از طریق بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و بازرسان اصناف کنترل و در صورت مشاهده و احراز هرگونه تخلف گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه وفق قوانین و مقررات جاری با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: هموطنان به عنوان بازوی تاثیرگذار در حوزه اجتماعی به لحاظ وسعت پوشش مشهود و امکان حضور در جغرافیای گسترده منطقه‌ای می‌تواند برای مشارکت در بخش نظارت بر بازار، گزارش‌ها و شکایت‌ها خود را در خصوص تمامی کالا‌ها و خدمات از طریق سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها که در این ایام بصورت ویژه حالت آماده باش است، منعکس نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: همچنین از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود به جهت هم افزایی در برخورد موثر با واحد‌های متخلف، اهتمام ویژه در جهت خرید از واحد‌های صحیح العملی که همواره همراه مصرف کنندگان بوده اند، داشته باشند. در همین راستا در بخش صنایع لبنی واحد‌های متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شده اند و همراهی مصرف کنندگان از واحد‌های صحیح العمل که نسبت به برگشت قیمت‌ها اقدام نموده‌اند، مورد تقاضاست.   منبع:فارس

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در بازار طلا، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۰.۰۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، به عدد ۳۸,۷۷۲,۰۰۰ ریال دست پیدا کرد و هر مثقال طلا نیز با قیمت ۱۶۷,۹۶۰,۰۰۰ ریال داد و ستد شد.

قیمت دلار در بازار غیررسمی نیز وارد کانال ۶۸ هزار تومانی شده است.

در جدول زیر نرخ انواع ارز را می بینید:

قیمت انواع سکه در بازار امروز

در ادامه می‌توانید قیمت طلا و انواع آبشده را در معاملات روز جاری مشاهده نمایید.

قیمت_طلای_۱۸ عیار

قیمت لحظه‌ای: ۳۸,۷۷۲,۰۰۰ ریال

بیشترین: ۳۸,۷۷۲,۰۰۰ ریال

کمترین: ۳۸,۷۷۲,۰۰۰ ریال

تغییر روزانه: ۲,۵۵۳,۰۰۰ ریال

تغییر ماهانه: ۲۳.۵۴ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۵۴.۱۹ درصد افزایش

قیمت طلای ۲۴ عیار

قیمت لحظه‌ای: ۵۱,۶۹۵,۰۰۰ ریال

بیشترین: ۵۱,۶۹۵,۰۰۰ ریال

کمترین: ۵۱,۶۹۵,۰۰۰ ریال

تغییر روزانه: ۳,۴۰۵,۰۰۰ ریال

تغییر ماهانه: ۲۳.۵۴ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۵۴.۲ درصد افزایش

قیمت طلای دست دوم

قیمت لحظه‌ای: ۳۸,۲۵۴,۶۵۰ ریال

بیشترین: ۳۸,۲۵۴,۶۵۰ ریال

کمترین: ۳۸,۲۵۴,۶۵۰ ریال

تغییر روزانه: ۲,۵۱۹,۳۳۰ ریال

تغییر ماهانه: ۲۳.۵۴ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۵۴.۲ درصد افزایش

قیمت نقره

قیمت لحظه‌ای: ۵۹۹,۵۰۰ ریال

بیشترین: ۵۹۹,۵۰۰ ریال

کمترین: ۵۷۹,۹۰۰ ریال

تغییر روزانه: ۱۹,۷۰۰ ریال

تغییر ماهانه: ۲۳.۱۷ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۱۳.۹۳ درصد افزایش

قیمت مثقال

قیمت لحظه‌ای: ۱۶۷,۹۶۰,۰۰۰ ریال

بیشترین: ۱۶۷,۹۶۰,۰۰۰ ریال

کمترین: ۱۶۷,۹۶۰,۰۰۰ ریال

تغییر روزانه: ۱۰,۹۵۰,۰۰۰ ریال

تغییر ماهانه: ۲۳.۵۳ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۵۴.۳ درصد افزایش

قیمت آبشده نقدی

قیمت لحظه‌ای: ۱۶۷,۹۵۰,۰۰۰ ریال

بیشترین: ۱۶۸,۹۰۰,۰۰۰ ریال

کمترین: ۱۶۰,۵۰۰,۰۰۰ ریال

تغییر روزانه: ۱۰,۹۵۰,۰۰۰ ریال

تغییر ماهانه: ۲۳.۵۱ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۵۴.۲ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • «عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا در بازار امروز چند؟