Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی رفیع‎پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‎نام کارت هوشمند ملی پایان اسفندماه جاری بود گفت: شرایط برای ادامه این ثبت‎نام تا پایان سه ماهه نخست سال ۹۷ فراهم شده است.

وی افزود: آن دسته از کسانی که تا کنون جهت اخذ کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند، تا پایان خرداد ۹۷ می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام و نوبت گیری اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با بیان فعالیت ۵۰ دفتر شامل دفاتر پیشخوان و ادارات پست در زمینه صدور کارت هوشمند ملی در استان اضافه کرد: ۱۰ ایستگاه سیار نیز صدور این کارت در مناطق صعب العبور را انجام می‌دهند.

رفیع پور ادامه داد: از ابتدای طرح تعویض کارت ملی تا کنون، ۵۴۳ هزار و ۳۷۶ فقره کارت هوشمند ملی در چهارمحال و بختیاری صادر شده است که بیش از ۷۷ درصد واجدین شرایط طرح در استان را شامل می‌شود. 

به گفته وی؛ در حال حاضر چهارمحال و بختیاری، رتبه دوم کشور در اجرای طرح تعویض کارت ملی را داراست.

انتهای پیام/ز

ثبت‌نام کارت ملی هوشمند ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک چهارساله در حوالی روستای «منج» در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در خرسان غرق شده است.

وی بیان داشت: غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان روز گذشته اعلام و تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک چهارساله همچنان ادامه دارد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است.

وی افزود: علی رغم همه هشدارها، متأسفانه شنا در رودخانه‌ها و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها برای تفریح و غرق شدن کودکان، سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 6086413

دیگر خبرها

  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید