Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در اول دی ماه ۹۶ برگزار شد و کارنامه نتایج اولیه داوطلبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان هریک از دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید با توجه به نتیجه اولیه (نمرات خام) مندرج در کارنامه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تمام داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس انتخاب شغل محل مربوطه کارنامه آزمون صادر شده است.

تمامی شرکت کنندگان در آزمون باید با مراجعه به سایت دانشگاه ها و دانشکده ها علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اطلاعات مربوط به فهرست اولیه شرکت کنندگان مشمول بررسی مدارک، زمان و مکان بررسی مدارک و در صورت لزوم مصاحبه تخصصی را کسب کنند.

عدم مراجعه داوطلبان اعلام شده در فهرست اولیه بررسی مدارک در زمان مقرر اعلام شده در سایت دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

اعلام نمرات خام در کارنامه و کسب حدنصاب به منزله پذیرفته شده نهایی آزمون نخواهد بود.

صرفاً در صورت بررسی صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، سهمیه‌های استخدامی (ایثارگران و معلولین و...) و حسب مورد کسب امتیاز لازم در مصاحبه، داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز پذیرفته‌شدگان اولیه مشخص به گزینش معرفی خواهند شد.

در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

واحد پاسخگویی غیرحضوری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون می‌توانند سؤالات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۶ فروردین ۹۷ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به سازمان سنجش اکیداً خودداری کنند.

پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ذکر شده ارسال شود، مقدور نخواهد بود.

منبع: مهر

۲۰۱

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای آموزش پزشکی و تخصصی در یکصدمین نشست خود جزئیات واگذاری آزمون‌های ارتقا / گواهینامه دستیاران تخصصی به دانشگاه‌های علوم پزشکی را اعلام کرده است و از دوره چهل و سوم برگزاری این آزمون‌ها به دانشگاه‌های کلان مناطق منتخب کشور واگذار شده است.

چهل و سومین دوره آزمون‌های ارتقا / گواهینامه رشته‌های تخصصی بالینی، توسط کلان مناطق منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

چهل و سومین دوره آزمون‌های ارتقا و گواهینامه تخصصی پزشکی صبح روز پنجشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی که به تربیت دستیار اشتغال دارند و دارای مجوز اجرای آزمون ارتقا - گواهینامه از دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی هستند، برگزار خواهد شد.

مقررات کلی محاسبه نمرات در آزمون‌های ارتقا دستیاری و گواهینامه تخصصی:

الف) آزمون ارتقا

آزمون ارتقا شامل دو بخش است:

۱- ارزشیابی درونی دانشگاهی با ۱۵۰ نمره که توسط گروه‌های آموزشی و با تأیید دانشگاه علوم پزشکی که دستیار در آن مشغول به تحصیل است براساس ارزشیابی در سه حیطه به شرح زیر انجام می‌شود:

ارزیابی صلاحیت (competency) با روش‌هایی نظیر KFP, KFOSCE, PMP و روش‌های مشابه (۶۰ نمره). (روش OSCE + یکی از روش‌های دیگر) میانگین دو نمره ارسال شود.

ارزیابی عملکرد (performance) با روش‌هایی نظیر MiniCEX , DOPS , MSF و روش‌های مشابه (۶۰ نمره). (یکی از روش‌ها کفایت می‌کند)

ارزیابی رفتار حرفه‌ای (professionalism) (۳۰ نمره).

هر دستیار ملزم به کسب حد نصاب قبولی در هر یک از بندهای فوق (۷۰ درصد نمره کل هر بند) است.

نمرات و مستندات مربوط به سه بند فوق باید توسط هر دانشگاه علوم پزشکی در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir قسمت سیستم دانشگاه وارد شود.

تبصره ۱: متدولوژی و برگزاری ارزیابی‌های فوق باید به تأیید مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی رسیده باشد.

آزمون کتبی با ۱۵۰ نمره که تحت نظارت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، توسط کلان مناطق منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه‌های مجری برنامه‌های دستیاری، برگزار می‌شود.

مجموع نمرات ارتقا هر سال برابر ۳۰۰ است.

میانگین نمره ۲۰ درصد شرکت کنندگان برتر هر رشته در هر کلان منطقه که بالاترین نمرات را کسب کرده اند، به عنوان ملاک مقایسه تعیین می‌شود.

چنانچه ۲۰ درصد تعداد شرکت کنندگان کمتر از یک نفر شود ملاک همان یک نفر محاسبه شود.

در مواردی که ۲۰ درصد تعداد شرکت کنندگان بصورت اعشاری در بیاید اگر کمتر از نیم باشد به سمت پایین و در صورتی که عدد حاصله بالاتر و یا مساوی نیم محاسبه شود به سمت نمره بالاتر گرد شود.

تقسیم بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برنامه‌های دستیاری بر اساس کلان مناطق منتخب

ردیف مرکز کلان منطقه منتخب شماره کلان منطقه دانشگاه‌های علوم پزشکی

 دانشگاه علوم پزشکی تبریز ۱ و ۲ ارومیه، اردبیل، گیلان، مازندران، بابل، گلستان، سمنان، شاهرود

 دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۳ و ۴ و ۵ جهرم، فسا، بندرعباس، بوشهر، یاسوج، کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، اهواز، لرستان، دزفول

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۶ و ۷ یزد، کاشان، شهرکرد، زنجان، اراک، قزوین، قم، البرز

 دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۸ و ۹ بیرجند، سبزوار، بجنورد، کرمان، زاهدان، رفسنجان، زابل

 دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۰ شهیدبهشتی، ایران، بقیه الله، ارتش، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران
به گزارش مهر، آزمون ارتقای به منظور ارتقای سالیانه دستیاران تخصصی پزشکی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقطع دستیاری مشغول تحصیل هستند و آزمون گواهینامه نیز برای دستیاران سال آخر به عنوان آزمون پایانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری