Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت سال نو و با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور در ایام نوروز به سخنان رهبر انقلاب در باب اهمیت راهیان نور توجه داد و افزود: راهیان نور یک فناوری است؛ این یک فناوری است برای استفاده‌ی از این ثروت عظیم؛ این معدن طلای عظیمی که در اختیار ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبری فرزانه انقلاب تاکید دارند، وقتی میگوییم راهیان نور یک فناوری جدید برای استفاده‌ی از معدن تمام‌نشدنی سال‌های دفاع مقدّس است، معنایش این است که همه کشور باید از این استفاده کند و قدر آن را بداند؛ در کتاب‌های ما، در هنر ما، در دبیرستان ما و دبستان ما، در دانشگاه‌های ما راه پیدا کند.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملی در جامعه است خاطر نشان کرد: وقتی خیل عظیم مشتاقان به راهیان نور اعزام می‌شوند و بر می‌گردند با خود فرهنگی را خواهند آورد که باید در جامعه بسط و گسترش یابد و اثرگذاری داشته و کارکرد خود را ایفا کند که حتماً این چنین است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما بسط و گسترش یابد چرا که این فرهنگ بود که هشت سال آن‌ها را در جنگ تحمیلی ناکام گذاشت و امروز در محور مقاومت در منطقه نیز آن‌ها را ناکام و عصبانی کرده است پس تمام تلاش آن‌ها کمرنگ کردن این فرهنگ است.
دامغانی با بیان اینکه هر چه ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه‌های مختلف همچون راهیان نور تلاش کنیم کم است گفت: وقتی رهبر انقلاب از حرکت راهیان نور به عنوان کاری مهم و اثرگذار و حرکت عظیم فرهنگی نام می‌برند بدان جهت است که دفاع مقدس ما خود گنجی پنهان است برای پیشرد نظام جمهوری اسلامی و باید آن را کنکاش کرد و بدست آورد.
وی ادامه داد: امروز باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اثری گذاری، چون راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بازنشر دهیم و نسل نوجوان و جوان جامعه را با این فرهنگ آشنا کنیم تا بدانند در مقابل دشمنان چگونه باید قرار گرفت و سربلند بیرون آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور