Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@02:25:17 GMT

لندکروزهای آخرین مدل پلیس راه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۸۵۵۴

لندکروزهای آخرین مدل پلیس راه +عکس

از مدتی قبل با دستور فرمانده ناجا برای نوسازی ناوگان و افزایش توان و خدمات پلیس راه چندین خودرو کمک دار وارد ناوگان پلیس راه کشور شده و این خودروها در تمام کشور به کار گرفته خواهند شد. آفتاب‌‌نیوز : فرمانده پلیس راه کشور جزئیات ورود لندکروزها و دیگر تجهیزات جدید به پلیس راه را تشریح کرد.
سردار محمد حسین حمیدی درباره امکانات جدید پلیس راه اظهارکرد: از مدتی قبل با دستور فرمانده ناجا برای نوسازی ناوگان و افزایش توان و خدمات پلیس راه چندین خودرو کمک دار وارد ناوگان پلیس راه کشور شده و این خودروها در تمام کشور به کار گرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه علاوه بر خودروهای کمک دار، پلیس راه به دیگر خودروهای به روز نیز تجهیز شده است، اظهارکرد: در طرح نوروزی امسال تعداد 400 دستگاه دوربین ثبت تخلفات نیز به دوربین های موجود اضافه شده است.
فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه در طرح نوروزی، پلیس از امکانات جدیدتر و به روزتری استفاده خواهد کرد ادامه داد: دوربین های کنترل سرعت متوسط در جاده ها نیز فعال است و با حساب میانگین سرعت متوسط رانندگان اقدام به ثبت تخلف سرعت غیرمجاز خواهند کرد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان

ایسنا/تهران جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: اسباب کشی و حمل اثاثیه در ایام تعطیلات نوروزی بدون مجوز پلیس ممنوع است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان تهران ممنوع است

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: اسباب کشی و حمل اثاثیه در ایام تعطیلات نوروزی بدون مجوز پلیس ممنوع است.

به گزارش ایسنا سردار مهدی کرمی در خصوص این خبر اظهار کرد: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز با هدف کاهش جرائم به خصوص سرقت و ایجاد فضای امن و آرام برای ساکنان غرب استان تهران که قصد مسافرت و ترک محل سکونت خود را دارند، برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ باید با تاییدیه کلانتری انجام‌ شود و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل خود را دارند، باید برای دریافت مجوز لازم اقدام کنند.

سردار کرمی در پایان افزود: شهروندان غرب استان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • پلیس: مسافران با خودروی شخصی به فرودگاه نیایند
  • دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر
  • درخواست پلیس فرودگاه از مسافران فرودگاه مهرآباد و همراهانشان در ایام نوروز
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • محور کندوان مسدود و یک‌طرفه است
  • قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه
  • ◄ باک پر؛ غل و زنجیر بر پای ترانزیت