Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در هفته بیست و هشتم لیگ اردیویسه هلند شب گذشته هیرنفین در حضور ثابت رضا قوچان‌نژاد میزبان تیم اوترخت بود و برابر این تیم به تساوی دو بر دو رضایت داد.

 

مهاجم ایرانی که در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و مدت ها هم نیمکت نشین شد رفته رفته به ترکیب برگشت و گلزنی هایش را شروع کرد و دیشب هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه روی گل اول هم تاثیر مستقیم داشت.

 

مهاجم ایرانی در دقیقه 87 و در حالی که تیمش دو بر یک پیش بود از بازی بیرون رفت و یک دقیقه بعد هم تیمش گل تساوی را دریافت کرد. درخشش او نیز باعث شد از سوی هواسکورد بالاترین نمره بازی(نمره 8) را بگیرد و بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

 

همزمان با اوج گیری گوچی، روزهای بد سردار آزمون ادامه دارد. او که در فصل اخیر روسیه تنها یک گل برای روبین کازان به ثمر رسانده این روزها مصدوم است و شب گذشته هم نتوانست تیمش را در بازی با اسپارتاک مسکو همراهی کند، دیداری که از هفته بیست و سوم برگزار شد و با شکست دو بر یک روبین کازان همراه بود. نکته مهم این بازی نیز قرار گرفتن رضا شکاری دیگر مهاجم ایرانی روبین کازان در لیست بازی بود. اتفاقی که برای نخستین بار رخ داد.

 

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سوئد تیم اوسترشوندس در حضور سامان قدوس به مصاف مالمو قهرمان لیگ رفت و با یک گل شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند. 

 

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو در دومین حضور متوالی امیر عابدزاده مهمان توندلا بود و دو بر یک پیروز شد. گلر جوان ایرانی که پیش از این فقط در مسابقات جام حذفی بازی می کرد در دو بازی اخیر لیگ در ترکیب اصلی قرار گرفت و ماریتیمو نیز هر دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا عابدزاده تبدیل به گلر اصلی این تیم شود.

 

در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر نیز تیم الخور در حضور سروش رفیعی مقابل السد قرار گرفت و با یک گل پیروز شد تا خیالش از بقا در لیگ ستارگان راحت شود. در این بازی پورعلی گنجی مدافع السد مانند ژاوی غایب بود تا تیمش باز هم در غیاب این دو ستاره شکست را تجربه کند. رفیعی نیز یک پنالتی را در این بازی به هدر داد.

 

در دیگر بازی این هفته الغرافه در غیاب مهدی طارمی برابر العربی سه بر یک شکست خورد.

 

نامه

۴۵۰

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو