Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق سیا از توییت ترامپ درباره اخراج معاون مدیر اف‌بی‌آی انتقاد کرد و او را "یک عوام‌فریب بی‌آبرو" خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سی‌ان‌ان، جان برنان، مدیر سی‌آی‌ای در زمان دولت باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا در توییتر خود نوشت: هنگامی که رشوه‌خواری، شیطان‌صفتی و فسادهای سیاسی شما آشکار شود، به جایگاه به‌حق خود به عنوان یک "عوام‌فریب بی‌آبرو در زباله‌دان تاریخ" خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است اندرو مک‌کیب را قربانی کنید اما آمریکا را نابود نخواهید کرد. آمریکا بر شما پیروز می‌شود.

ترامپ درباره اخراج مک‌کیب در توییتر خود نوشت، "این اقدام روز بزرگی را برای کارمندان اف‌بی‌آی رقم زد."

سشنز دو روز پیش از آن که مک‌کیب پس از ۲۰ سال کار در این اداره بازنشسته شود، وی را اخراج کرد.

سشنز گفت، مک‌کیب به خاطر قرار دادن اطلاعاتی در دست مطبوعات و عدم صداقت در تحقیقاتی که علیه او صورت گرفت، اخراج شد.

ترامپ در این باره در توییتر نوشت: "اندرو مک‌کیب اخراج شد. روز بزرگی برای زنان و مردان سخت‌کوش اف‌بی‌آی است، روز بزرگی برای دموکراسی است. جیمز کومیِ متظاهر رییس او بود و کاری کرد که مک‌کیب همچون فردی پاک جلوه کند. او از تمام دروغ‌ها و فسادها در بالاترین رده‌های اف‌بی‌آی مطلع بود."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه با هشدار درباره اعزام احتمالی نیرو از غرب به اوکراین، گفت که چنین اقدامی به فاجعه‌ای در سطح جهانی منجر خواهد شد.

مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: اعزام نیرو به قلمرو اوکراین سابق، به معنای دخالت مستقیم در جنگ است و باید به آن پاسخ دهیم و افسوس که این پاسخ در خاک اوکراین سابق نخواهد بود!

وی اضافه کرد: در این صورت، رهبران غربی قادر نخواهند بود که خود را پشت «کپیتال هیل / کنگره آمریکا» یا کاخ الیزه (فرانسه) یا «پلاک ۱۰ خیابان داونینگ / دفتر نخست وزیر انگلیس» مخفی کنند زیرا یک فاجعه جهانی به بار خواهد آمد.

به گفته وی، علت بحث درباره اعزام نیروی غربی به اوکراین که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه از آن صحبت کرده، «محاسبات شرم‌آور برای گرفتن امتیاز سیاسی است.»

وی تاکید کرد: نوعی فروپاشی کامل فرقه حاکمیتی در غرب، در شرف وقوع است. وسعت فاجعه‌ای که چنین رویاروی (احتمالی) به بار خواهد آورد، شبیه به چیزی است که (جان) کندی (رییس جمهور اسبق آمریکا) و نیکیتا خروشچف (رییس جمهور شوروی سابق) بیش از ۶۰ سال پیش به آن رسیدند. با این حال، کودن‌های نابالغی که امروز در غرب بر مسند قدرت هستند، هنوز آن را درک نمی‌کنند!

کد خبر 6098355

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نظر جالب مدیر سابق شبکه سه درباره عادل فردوسی‌پور و علی فروغی
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است