Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مقرره شورای اسلامی آمده است که، ۲ درصد کل مبلغ وصولی بابت انتشار آگهی‌های تبلیغاتی منتشره توسط صداوسیما، آژانس‌ها، کانون‌ها و موسسات گرداننده تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی دارای مجوز فعالیت در سطح شهر، به صورت ماهیانه به حساب شهرداری واریز شود.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با استناد به مواد ۱، ۵، ۱۶ و ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، مقرر کرد بر مبنای این مواد قانونی، مالیات و عوارض ارائه خدمات مشخص و معین شده است و در ماده ۵۰ همان قانون، شورا‌های اسلامی شهر‌ها از وضع عوارض برای خدماتی که در قانون مذکور مشخص شده است، منع شده اند؛ بنابراین وضع ۲ درصد از مبلغ انتشار آگهی تبلیغاتی به عنوان عوارض تبلیغات، مغایر ماده قانونی مذکور بوده و مقرره مورد شکایت باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که بر اساس ماده ۹۲ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری چنانچه مصوبه‌ای در هیأت عمومی ابطال شود، رعایت مفاد رأی هیأت عمومی در مصوبات بعدی، الزامی است.

انتهای پیام/

ممنوعیت اخذ عوارض از تبلیغات توسط شهرداری‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اقتصاد آنلاین نوشت: به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام