Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با داد با بیان اینکه گزارش معوقات بانکی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهایی و در کمیسیون تصویب شد، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم که این معوقات هم شامل بانک های دولتی است و هم شامل بانک های خصوصی.

وی با اشاره به نشست کمیسیون با مدیران عامل بانکها، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولین مرکز پژوهشهای مجلس و حتی بدهکاران بزرگ بانکی، افزود: ما آمار معوقات بانکی را مشخص کردیم و در بررسی های خود به این نتیجه رسیدیم که معوقات بانکی از سال ۱۳۸۴ به بعد رشد زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه گزارش کمیسیون حدود ۳۰ صفحه است، تصریح کرد: ما در این گزارش تمام معوقات بانکی را به تفکیک بانک ها اعم از خصوصی یا دولتی، با قید رقم و اعداد و میزان درصد معوقات و رشد آن از سال ۸۴ تا کنون اشاره کردیم.

محمدی اضافه کرد: گزارش برای قرائت در صحن مجلس تحویل هیئت رئیسه مجلس شد و احتمالا در اوایل سال آینده در صحن مجلس قرائت می شود.

گفته می شود معوقات بانکی حدود۱۳۰ هزار میلیارد تومان است که نام برخی از مقامات دولتی و افراد عادی در گزارش کمیسیون قید شده که بدهکار بانکی هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۱ درصد به ۲۳.۵ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند