Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این سالنامه همچنین فروردین امروز به چهره های خبر ساز سال 96 پرداخته است و مطالبی نیز با عناوین محیط زیست قزوین پس از 365روز و ورزش قزوین در سالی که گذشت به چاپ رسانده است.
فروردین امروز در این شماره همچنین به گفت و گو با چهره های خبر ساز ورزش استان قزوین در سال 96 پرداخته است.
این نشریه در سالنامه خود گفت و گویی نیز با سیده حمیده زرآبادی تنها نماینده زن بهارستان نشین قزوین انجام داده و گفت و گویی نیز با یکی از معتمدان بازار از روزهایی که بر بازار گذشت، داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سالنامه فروردین امروز همچنین نویسندگان و هنرمندان قزوین از قزوین و فعالان محیط زیست قزوین از سالی که بر آب و هوای قزوین گذشت سخن گفته اند.
رازگشایی از نام های خانوادگی اصیل قزوینی، روایت دکه دار قزوینی از روزنامه وزیر مصدق و سرنوشت تیم فوتبال کاسپین از زبان سرمربی از دیگر عناوین سالنامه فروردین امروز است.
فروردین امروز هفته نامه سیاسی اجتماعی قزوین با مشی اصلاح طلبی است که به مدیرمسئولی امیر رجبی منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.

وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال های بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه