Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:
به نقل از پایگاه هیل، این اظهارات جیمز کومی، مدیر سابق اف‌بی‌آی چند ساعت پس از اخراج اندرو مک‌کیب، معاون اف‌بی‌آی که به گفته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دستش رو شد، منتشر شد.
ترامپ پس از اخراج مک‌کیب در توئیتی نوشت: مک‌کیب دستش رو شد، احضار و در نهایت اخراج شد. چند صد هزار دلار پول به کمپین همسر مک‌کیب توسط تری مک‌آلیف، دوست صمیمی هیلاری کلینتون "کج و کوله" داده شده است؟ تری مک‌آلیفی که خودش تحت تحقیقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چقدر دروغ، چقدر افشای اطلاعات. کومی از همه اینها خبر داشته است.
کومی در پاسخ به این توئیت ترامپ در توئیتی نوشت: آقای رئیس‌جمهور مردم آمریکا به زودی شنونده داستان من خواهند بود و خودشان می‌توانند قضاوت کنند که چه کسی شریف و محترم است و چه کسی نیست.
ترامپ در پاسخ به این توئیت نوشت: تحقیقات رابرت مولر اصلا نباید از ابتدا آغاز می‌شد چراکه هیچ تبانی و جرمی وجود نداشت. این تحقیقات بر مبنای فعالیت‌های فریبنده و پرونده جعلی که پول آن را هیلاری کلینتون "کج و کوله" و کمیته ملی دموکرات‌ها پرداخت کرده بودند، بنا شد و به طور نادرستی از آن در دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا برای نظارت بر کمپین من استفاده شد. شکار جادوگر!
جف سشنز، دادستان کل آمریکا روز جمعه مک‌کیب را اخراج و تاکید کرد که مک‌کیب به خاطر رو راست نبودن با بازرسان و افشای غیرقانونی اطلاعات به رسانه‌ها اخراج شده است.
افشاگری‌های وعده داده شده از سوی جیمز کومی قرار است در کتاب جدیدش تحت عنوان "یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ‌ها و رهبری" اعلام شوند و این کتاب قرار است ۱۷ آوریل سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شریف» رئیس جنبش سیاسی وجود در عراق تاکید کرد که آمریکا در تغییر فرهنگ جامعه عراق ناکام مانده است.

وی افزود: این کشور از زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۸ به دنبال تغییر ساختار جمعیت شناختی عراق و روحیات فرهنگی ملت آن بوده است.

شریف اضافه کرد: آمریکایی‌ها تلاش کردند تفکرات ضد اجتماعی را در عراق از طریق فعالیت‌های نهادهای جامعه مدنی انگلیس و آمریکا گسترش دهند.

وی بیان کرد: این نهادها به برخی از بخش‌های خسارت دیده عراق کمک‌هایی را ارسال کردند اما در نهایت هدف آنها از هم گسیختگی جامعه عراق و انحراف آن بود.

شریف تصریح کرد: آمریکا کوشید جامعه عراق را تبدیل به نسخه دیگری از جامعه کشور خود کند.

پیش از این نیز «ابتسام الهلالی» رئیس فراکسیون المنتج الوطنی در پارلمان عراق تاکید کرده بود که سفیر آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی در این کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد اقدامات پارلمانی در عراق برای جلوگیری از تحرکات آمریکا در این کشور در راستای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی هستیم. اقدامات سفیر آمریکا به ویژه در خصوص حمایت از همجنس گرایی در جامعه عراق نگران کننده است.

الهلالی بیان کرد: ما باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک در برابر پیاده شدن این پروژه‌ها در عراق وارد عمل شویم. اقدامات سفیر آمریکا در راستای اجرای راهبرد این کشور با حمایت برخی کشورهای غربی انجام می‌شود.

کد خبر 6091960

دیگر خبرها

  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند