Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@22:32:17 GMT

از اختلاف با سحر قریشی تا افشاگری درباره زندگی شخصی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۹۵۴۱

خرداد: بهنوش بختیاری با حضور در تلویزیون اختلاف با سحر قریشی را تایید کرد و همچنین گفت که از در بدو امر از رفتن به برنامه ماه عسل و بیان حقایقی درباره زندگی شخصی‌اش پشیمان بود اما در ادامه رابطه‌اش با خانواده‌اش خیلی خوب شد. بر عهده گرفتن سرپرستی یک کودک و حاشیه‌های فضای مجازی و شش میلیون فالوئر از دیگر بخش‌های صحبت‌های این بازیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، بهنوش بختیاری که در آخرین قسمت فصل دوم «من و شما» با اجرای آرش ظلی‌پور حاضر شده بود، درباره افشاگری‌های چند سال پیش در برنامه «ماه عسل» و درباره پدر و مادرش گفت: فردای آن روز از گفتن آن حرف‌ها پشیمان شدم اما خدا را شکر رابطه‌ام با پدر و مادرم خیلی خوب شد. آن زمان که من این چیزها را گفتم هیچ کس جرأت نمی‌کرد این جور حقایق را بگوید و مثل الان نبود که بدبختی پوز باشد و شبیه کامیون بالابر عمل کند!
ماجرای قهر بهنوش بختیاری و سحر قریشی
این بازیگر با تایید اختلافش با سحر قریشی در عین حال گفت: من سحر را خیلی دوست داشتم و عین خواهر کوچکتر برای من بود. هم از لحاظ سنی و هم از این لحاظ که من وقتی داشتم کار می‌کردم سحر نوجوان بوده و احتمالا داشته در خانه کوبلن می‌بافته. ما با هم خوب بودیم اما یک روز دیدم در یک برنامه نشسته و هرچیزی که دلش می‌خواهد درباره من با قید تمام مشخصات از من می‌گوید. بعد که به او گفتم انکار کرد و گفت من درباره تو حرف نزدم. چرا دچار توهم شدی؟! اینقدر جسارت نداشت که بگوید درباره من صحبت کرده و به من گفت من با تو نبودم مثل اینکه روانت مشکل دارد! با این حال من بعد از آن قضیه باز بزرگی کردم و عکس دو نفره‌مان را در اینستاگرام گذاشتم ولی حتی یک بار با من تماس نگرفت. من که بخشیدم اما فراموش نمی‌کنم و عادت کردم که به هر کسی خوبی کنم پاسخ دیگری از او بگیرم. برچسب ها: بهنوش بختیاری ، سحر قریشی ، سینمای ایران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران