Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@16:09:56 GMT

ماجرای عیدی دادن روحانی به رضا رشیدپور

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۹۶۶۱

رویداد۲۴-نخستین برنامه «بهار نارنج» با اجرای احسان علیخانی شامگاه شنبه 26 اسفند میزبان رضا رشیدپور مجری و برنامه‌ساز تلویزیون بود.رشیدپور در ابتدای برنامه درباره تجربه گفت وگو با حسن روحانی رییس جمهور و سختی های آن گفت: گفت وگو با رییس جمهور همیشه از سوی یک شورایی مجری اش انتخاب می شود. این بار پس از چند بار متوالی که قرار بود من با آقای روحانی در برنامه «دید در شب» گفت وگو کنم که میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدت ها آن شورا من را به عنوان گفت وگو‌کننده انتخاب کردند.

او درباره میزان آزادی اش در طرح پرسش ها بیان کرد: با صداقت عرض می کنم که من در حوزه چیزهایی که می توانستم بپرسم آزاد بودم، اما طبیعتا چیزهایی هم بود که نمی‌توانستم بپرسم که طبیعی است. من 60 دقیقه زمان برای گفت وگو داشتم و انبوه پرسش هایی که می توانستم بپرسم، اما خوشحالی من از این بابت است که هیچ نمونه مشابهی در فرم رفتاری و نوع پرسش ها وجود نداشت آن گفت وگو را با خودش مقایسه کردند و از این بابت مورد انتقاد قرار گرفت.

این مجری درباره تنها چیزی که از دولت حسن روحانی گرفته است، گفت: یک تراول چک 50 هزارتومانی تنها دریافتی من از دولت بود که آن هم در یک سفری که همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در هواپیما بودیم و ایشان به همه عیدی دادند.

رشیدپور در بخش دیگر این برنامه در پاسخ به علیخانی که بیان کرد مخالف جدی حضور او در برنامه «هفت» بوده است، گفت: من در خانواده ای به نام صداوسیما کار می کنم، این خانواده جایی به تنگنا می خورد، اصلا قرار نبود که من این برنامه را اجرا کنم اما 24 ساعت مانده به برنامه خانواده من در یک تنگایی قرار گرفت و رضا رشیدپور به عنوان فرزند کوچک آن خانواده حاضر بود که فداکاری کند تا خانواده از آن تنگنا عبور کند.

او افزود: افتخارم این است که از اهالی سینما جز دو سه مورد کسی به من خرده نگرفت. من جزو کسانی هستم که معتقدم «هفت» نگاه تلویزیون به سینماست نه سینما به سینما و به هیچ وجه پیشنهادی ادامه اجرای این برنامه را قبول نخواهم کرد زیرا که سازمان دیگر در آن تنگا قرار ندارد.

این مجری درباره آنکه عده ای معتقدند جای دیگران را در تلویزیون گرفته است، گفت: من وعده اجرای 180 برنامه را داشتم و به خاطر 10 شب برنامه «هفت» ماه بهمن را هم به «حالا خورشید» نرفته ام. پس من جای چه کسی را گرفته ام؟

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال

به گزارش قدس آنلاین، مجید قناد درباره دلیل ناراحتی‌اش و تعطیلی «فیتیله‌ها» گفت: به خاطر اتفاقاتی که در برنامه افتاد دل من شکست. آن برنامه دیگر برنامه همیشگی من نبود. تنها کاری که می‌کردم وقتی در راه رفتن به شبکه بودم با صدای بلند داد می‌زدم. ناراحتی من از این بود که این برنامه دیگر برای بچه‌ها نبود و برای بزرگترها شده بود.

دیگر خبرها

  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • ماجرای برنامه فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال + فیلم