Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ووشو در آخرین روزهای کاری سال ۹۶ اسامی کادر فنی تیم‌های ملی ووشو را برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی سال ۲۰۱۸ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ووشو ایران سال ۲۰۱۸ بازی های آسیایی را اواخر مردادماه به میزبانی اندونزی  و مسابقات قهرمانی جوانان جهان، تیرماه در شهر «برازیلیا» پایتخت کشور برزیل را به عنوان مهم‌ترین رویدادهای بین المللی پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس، کادر فنی تیم های جوانان و بزرگسالان ایران در دو بخش زنان و مردان از سوی فدراسیون برای این دو میدان مهم انتخاب و معرفی شد که حسین اوجاقی همچون گذشته هدایت تیم ساندای ایران را با کمک منصور نوروزی برعهده‌ خواهد داشت. در بخش تالو هدایت تیم ملی در بازی‌های به فرشاد عربی ملی پوش عنوان دار کشورمان سپرده شد. 

اما در ساندای زنان مائو یابی چینی سرمربی است و لیلا بندانی کمک وی خواهد بود. در تالو نیز  دوان جینگ جینگ از چین سرمربی است و محبوبه کریمی کمک وی می باشد. 

در رده سنی جوانان و در بخش ساندا امیر اوجاقی سرمربی است و  علی شیرآقایی به همراه مظفر خضری کمک های وی هستند. در تالو بازهم از تجربیات فرشاد عربی استفاده خواهد شد. در بخش دختران نیز همان مربیان چینی در ساندا و تالو فعالیت می کنند و خدیجه زینالزاده و سودایی جاوید کمک های آنها در رده جوانان خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه

سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن و همچنین جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این بیمارستان را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی گفت: «متاسفانه این اولین بار نیست که دنیا شاهد این واقعیت تلخ است که رژیم صهیونیستی با نقض فاحش همه قوانین و مقررات بین‌المللی، مرتکب حمله به بیمارستان، کشتار، ضرب و جرح و یا اسارت کادر درمان، بیماران و مجروحان شده و بدیهی‌ترین اصول انسانی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است».

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: «در طول هفتاد و چند سال گذشته، اشغالگری، ترور، خشونت، اسارت و جنایت شاکله اصلی ساختار قدرت و سیاست رژیم صهیونیستی بوده و در طول قریب به ۶ ماه گذشته همه این‌ موارد به علاوه اقدام به نسل‌کُشی در برنامه عملیاتی این رژیم در نوار غزه قرار گرفته است».

او ادامه داد: «آنچه در سال‌های نه چندان دور در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا و در قانا و ضاحیه لبنان گذشت و آنچه اکنون در نوار غزه می‌گذرد، تنها بخش کوچکی از کارنامه سیاه صهیونیست‌هاست که نه تنها با واکنش درخوری از سوی جامعه جهانی روبرو نگردید، بلکه حمایت برخی کشورهای شناخته شده غربی، زمینه افزایش خشونت و جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و تحت اشغال فلسطین را فراهم ساخته است».

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: «در ماه‌های اخیر که ماشین نسل‌کُشی صهیونیست‌ها از هیچ اقدام سبوعانه‌ای علیه مردم بیگناه فلسطین در بزرگترین زندان بدون سقف جهان فروگذار نکرده است، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کادر درمان به عنوان اهداف نظامی مورد حمله وحشیانه قرار گرفته‌اند».

کنعانی افزود: «تراژدی دردناک ماه‌های اخیر در غزه در حالی در مقابل چشم همه جهانیان در حال رقم خوردن است که در همه جنگ‌ها و منازعات، بیمارستان‌ها و بیماران مورد حمایت قوانین و مقررات بین‌المللی بوده و غیر قابل مجازات و تعرض تعریف و اعلام شده‌اند. با این حال در میان بهت جهانیان، بیمارستان شفا در غزه برای چندمین بار مورد حمله ارتش تروریستی رژیم اسرائیل و کادر درمان و بیماران و مجروحان آن مورد قتل و ربایش قرار گرفتند».

کنعانی با یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین خاصه نوار غزه، یک بار دیگر از سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان خواست به وظیفه و مسئولیت بین‌المللی خود در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم اسرائیل جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرشاد مومنی: اگر دستمزد کارگران را مثل آدم بالا ببرند مشکل قیمت تمام شده کالا حل شده و جلوی قاچاق گرفته می‌شود (فیلم)
  • واکنش ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه
  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • میکل آرتتا تماشاگر ویژه دربی مادرید / عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ اسفند
  • ویسی فولادی ها را به خط کرد و هم قسم شدند (عکس)
  • معرفی سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی
  • سرمربی جدید فولاد معرفی شد
  • غیرمنتظره؛ سرمربی جدید فولاد معرفی شد