Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:15:55 GMT

قهرمانان و پیشکسوتانی که از میان ما رفتند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۰۱۲۶

قهرمانان و پیشکسوتانی که از میان ما رفتند +عکس

کشتی ایران در سال 96، قهرمانان و پیشکسوتان بسیاری را از دست داد که در آخرین روزهای سال یادشان را گرامی داشته و برای آن ها آرزوی غفران الهی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، پهلوان عباس زندی پهلوان کشور و قهرمان کشتی آزاد جهان، ناصر گیوه چی دارنده مدال نقره المپیک و مربی تیم ملی، ابوالفضل انوری دارنده مدال های برنز جهان و بازی های آسیایی، استاد عطاءاله بهمنش پیشکسوت عرصه رسانه و کشتی، مهدی خالدی داور ممتاز بین المللی و عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی، قربان محمد بهادری از کشتی گیران مطرح خراسان، حسین قنبرزاده عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، علی یوسفی کیا دارنده مدال کشتی فرنگی نوجوانان آسیا، حسین نیک نژاد عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی، سرهنگ زنده شو از پیشکسوتان کشتی، حسین رزاقی داور بین المللی کشتی، ناصر رحیمی پیشکسوت کشتی، محمدجعفر یگانه پیشکسوت کشتی، حسن رضا زاده مهرجو پیشکسوت داوری کشتی، علی اصغر رضایی پیشکسوت کشتی، شاهپور بهبودی پیشکسوت کشتی، حاج علی اکبر دامغانی نژاد پیشکسوت کشتی، سید حسن حسینی داور بین المللی، امیر پرویزی عضو سابق تیم ملی کشتی، سیدکاظم صفوی پیشکسوت کشتی، از جمله عزیزان از دست رفته جامعه کشتی کشور در سال 96، بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت مشرق در این واپسین روزهای سال 96 برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی غفران داشته و یادشان را در میان جامعه بزرگ کشتی همیشه سبز نگه می‌دارد.

منبع: فدراسیون کشتی ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • مارکو رویس در میان هواداران دورتموند پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو