Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: توزیع میوه شب عید (سیب و پرتقال) در 26 غرفه جانمایی شده در سطح شهر قم و 9 غرفه در مراکز بخش های استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، علی اصغر همت روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پرتقال تامسون درجه یک شمال با وزن خالص بدون جعبه به قیمت 18 هزار ریال و سیب درجه یک سمیرم با وزن خالص بدون جعبه به قیمت 22 هزار ریال عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سهمیه استان قم 518 تن پرتقال و 350 تن سیب می باشد که توزیع آن از امروز(یکشنبه) در غرفه های جانمایی شده آغاز شده است.
وی از نظارت دقیق بر عرضه سیب و پرتقال شب عید در قم خبر داد و تصریح کرد: از زمان بارگیری میوه از سردخانه یک نفر ناظر با خودروی حمل میوه همراه است و تا زمانی که بار به صورت کامل عرضه شود، در غرفه محل توزیع میوه حضور خواهد داشت.
همت بیان داشت: توزیع میوه شب عید در استان قم با همکاری سازمان جهاد کشاوزی استان، سازمان تعاون روستایی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری انجام می شود.
وی همچنین از عرضه سایر مایحتاج اساسی شهروندان در شب عید خبر داد و گفت: سه نوع برنج دانه بلند هندی به قیمت 56 هزار یال، دانه کوتاه هندی به قیمت 26 هزار ریال و برنج تایلندی به قیمت 39 هزار ریال در حال عرضه در مراکز منتخب است.
وی افزود: همچنین مرغ منجمد به قیمت 62 هزار ریال، گوشت گوساله منجمد به قیمت 230 هزار ریال و تخم مرغ شانه ای 126 هزار ریال در فروشگاه های زنجیره ای استان در حال عرضه است.
1175 /

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد