Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@08:38:47 GMT

برنج خارجی گران شد، داخلی ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۰۶۳۴

برنج خارجی گران شد، داخلی ثابت ماند

  به گزارش جهان نيوز، محمد آقا طاهر افزود: خوشبختانه در این مدت قیمت برنج ایرانی ثابت و افزایش پیدا نکرده است.

 وی همچنین اظهار داشت: برنج هندی دانه بلند به ازای هرکیلوگرم در عمده‌فروشی‌ها پنج هزار تومان بوده که هم اکنون به قیمت هفت هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: جدا از این رشد قیمت سایر برنج‌های وارداتی به ازای هر کیلوگرم یک هزار تا دو هزار تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از کاهش چهار تا پنج درصدی حبوبات در بازار عمده‌فروشی خبرداد و افزود: خوشبختانه سایر کالاها نیز در این مدت بر مدار ثبات بوده است.

آقاطاهر تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در بازار مواد غذایی کشور وجود ندارد و کالا به وفور در سطح بازار موجود و قابل دسترس است.

وی بیان اینکه بازار خارو بار زیر ذره‌بین بازرسان اتاق اصناف است، بیان داشت: طی یک ماهه اخیر ۴۰ هزار مورد بازدید از این بازار صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با تاکید بر اینکه بازار مواد غذایی تحت کنترل است، یادآورشد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا گرانی فروش در بازار عمده فروشی خارو بار می‌توانند مراتب را به شماره ۵۵۵۷۳۰۰۱ اطلاع دهند.

 

منبع: رادیو اقتصاد

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد