Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:47:55 GMT

افزایش محدوده ترددی ارس پلاک‌ها در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۰۸۸۹

افزایش محدوده ترددی ارس پلاک‌ها در آذربایجان‌شرقی

همزمان با فرا رسیدن نوروز 97 و در چند روز آینده ، تردد خودروهای ارس_پلاک به مدت 45 روز در مسیرهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی بلامانع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، پیرو پیگیری‌های مکرر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و استاندار آذربایجان شرقی، امکان تردد خودروهای پلاک ارس در سطح استان به مدت ۴۵روز بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصویب شورای تامین استان آذربایجان شرقی، تردد در سطح استان، برای خودروهای ارس پلاک در آینده نزدیک و از زمان ابلاغیه آزاد می شود.

این اقدام برای رضایت خاطر صاحبان خودروهای ارس پلاک در عید نوروز و روزهای بعد از آن و در راستای رویداد بین‌المللی تبریز_2018 صورت می گیرد.

همچنین سازمان منطقه آزاد در تلاش است تا مرخصی تردد خودروهای ارس پلاک را در سراسر کشور برای صاحبان این خودروها اجرایی کند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدجعفر عظمائی افزود: ۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدن (بهره‌برداری از معدن جدید) با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر در سال گذشته صادر شده که درمقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش ۵۳ درصدی داشته است.

وی گفت: پارسال ۲۹ فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود ۱۶۲ کیلومتر مربع صادر شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳برابر در مساحت افزایش یافته که این موضوع نیز افزایش علاقه مندی برای توسعه فعالیت‌های معدنی در استان را نشان می‌دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به احیا و فعال سازی ۳۰ معدن در سال ۱۴۰۲ افزود: پارسال حدود ۲.۳ همت حقوق دولتی معادن در این استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت