Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمار منابع رسمی درگیری مسلحانه میان 2 طایفه بهزادی و فولادی روستای چاه کیچی این شهرستان چهار کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.

هوشنگ بامری روز یکشنبه داشت: این درگیری شب گذشته بر اثر دعوای لفظی رخ داده است.

وی افزود: تاکنون جسد 2 نفر به نام های سعدی فولادی (معروف به مسلم) فرزند نیاز و فرزاد بهزادی فرزند پیرداد تحویل سردخانه شده و به گفته منابع محلی جسد آسا سابقی (قنبری) فرزند خدامراد در خانه اش در روستای میاندران شهر زهکلوت استان کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به احتمال قوی اسماعیل فولادی فرزند رستم نیز جزو کشته شدگان درگیری شب گذشته است.

رئیس شورای تامین دلگان تصریح کرد: حمید سروری معروف به آزاد فرزند کندل، نسترن بهزادی فرزند شکراله، زهرا بهزادی فرزند میرداد، زینب بامری فرزند باقر، امید جلالی فرزند میردوست، فرشاد بهزادی فرزند پیرداد، اسلام بهزادی فرزند گل محمد و محمدعلی بهزادی به طور قطع زخمی شده اند.

وی گفت: هم اکنون شرایط در محل درگیری آرام و تحت کنترل نیروی های امنیتی و انتظامی است.

دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، 2 بخش، پنج دهستان و 277 پارچه آبادی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری