Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@10:02:09 GMT

فیلم | حضور سرزده رییس هلال‌احمر سر صحنه یک تصادف جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۱۰۵۴

‍‍‍‍‍‍

چند رسانه‌ای > فیلم - دیروز تصادف دلخراش در مسیر میمه به اصفهان اتفاق افتاد که علاوه بر امدادگران هلال احمر، پیوندی، رییس هلال احمر هم سر صحنه این تصادف حاضر بود. رئیس جمعیت هلال احمر که بازدیدهای نوروزی را اغاز کرده، در نخستین روز این سفرها در مسیر اصفهان شاهد این تصادف بود. این سانحه به دلیل توقف تریلی با بار سنگ و عدم هوشیاری راننده خاور اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رهاسازی به سرعت به محل حادثه رسید و راننده مصدوم از اتاقک ماشین بیرون کشید شد.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

رییس سازمان هلال احمر که از نزدیک شاهد عملیات امدادگران بود، درباره این سانحه گفت: "به عنوان یک پزشک بارها چنین صحنه هایی را از نزدیک دیده ام اما به عنوان رییس جمعیت هلال احمر این اولین بار بود که مقابله نیروهای امدادی را با سایه شوم مرگ می دیدم. بر اساس تجربه پزشکی چندان به زنده ماندن راننده خوش بین نیستم."
دکتر علی اصغر پیوندی با یاداوری اینکه حالا چند روز مانده به عید احتمال دارد خانواده ای بی سرپرست شود،گفت:" چاره کار کمی احتیاط بود و هوشیاری بیشتر. اما از قدیم گفته اند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد."
او از رانندگان سفرهای نوروزی خواست به نگاه کردن به عکس های این سانحه به خودشان یاداوری کنند که اگر به رانندگی مطمئن بی توجه باشند،شاید چنین سرنوشتی در انتظار آنها هم باشد.

 

 

 

Video/Audio Link

 

 

 

67262

 

دانلود کلید واژه‌ها : هلال احمر - تصادفات رانندگی - حوادث شهری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام وقیحانه یک سارق در پرند؛ تلاش برای سرقت از خودرو در حضور راننده پراید (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف شدید اتوبوس دو طبقه با یک خودرو (فیلم) انحراف عجیب خودرو پژو پارس در صبح بارانی تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۶ نفر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدوم در تصادف سراتو با پژو پارس
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • ۱۰ نفر مصدوم در تصادف سراتو با پژو پارس
  • ۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی در آزاد راه های استان قزوین
  • اقدام وقیحانه یک سارق در پرند؛ تلاش برای سرقت از خودرو در حضور راننده پراید (فیلم)
  • مصدومیت سه تن در تصادف جاده ارومیه-سلماس
  • علت حادثه اتوبوس سرویس کارکنان در پاکدشت خواب آلودگی راننده بود