Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی اصغر پیوندی در مراسم افتتاح طرح‌های نوروزى جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در پایگاه امداد جاده‌ای دلیجان برگزارشد از آمادگی نیرو‌های این جمعیت برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی و امدادرسانی درجاده‌های کشور با تجهیز هزار و سیصد پایگاه امداد جاده‌اى ثابت و سیار خبرداد.
 وی اضافه کرد: اینکه ارتباط بیرونی جمعیت هلال‌احمر گسترده شود وظیفه سازمانی ما تلقی می‌شود و اگر بنا بر انجام کاری است در سازمان خودمان به تنهایی نخواهیم توانست کار را انجام دهیم و با تعامل مردم، کانون‌های اجتماعی قدرتمند در جامعه و دیگر سازمان‌هاست که کار به درستی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نزدیک شدن به مردم و دیگر نهاد‌ها از اهداف سازمانی ماست تا در نهایت به خوبی بتوانیم مشکلات مردم را بر طرف کنیم و افتخاراتی که در طول سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم به واسطه همین امر بوده است.
وی با بیان اینکه در سال نود و شش حوادث زیادی داشتیم، اما تلاش کردیم در کنار مردم باشیم و به آن‌ها کمک کنیم گفت: با توکل بر خدا امیدواریم سال نود و هفت سال بی حادثه یا کم حادثه‌ای برای مردم ایران باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی در این باره اظهار داشت: از امروز، ۲۸ فروردین تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت، ۲۴ مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در هشت واحد مسکونی نیز توسط این گروه‌های امدادی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس گیرند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895981

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان