Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه نوروز 97 در ایستگاه های منتخب مترو خبر داد.

ایران آنلاین /به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن نوروز و انجام سنت حسنه صله رحم در این ایام و دید و بازدیدهای نوروزی از روز شنبه 26 اسفندماه96 تا پایان تعطیلات نوروز 97 برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای مسافران شهر زیر زمینی در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: گروه های موسیقی سبلان البرز، ‌سهند آوا و گمپوس از آذربایجان و شوچراغ و مخمل کوه از لرستان با اجرای نغمه ها و آواهای نوروزی در ایستگاه های امام خمینی (ره)، شادمان، تجریش، دروازه شمیران و شهید بهشتی از 26 تا 28 اسفند ماه 96 میزبان مسافران مترو هستند.
محمدیان گفت: گروه های ساز و دهل از استان های کردستان، آذربایجان، لرستان و مازندران نیز به صورت سیار در خطوط مختلف مترو آمدن بهار را به مسافران شهر زیرزمینی نوید می‌دهند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو با نصب سازه های حجمی که با استفاده از نمادهای نوروزی مانند توپ تحویل سال و چرخ طحافی تزیین شده فضای بهاری در ایستگاه های متروی تهران ایجاد شده هم چنین با شعار "نوروز تهران، امید، مشارکت، شکوفایی" و با استفاده از طرح های هنری و گرافیکی شامل تصاویر و اشعار نوروزی فضای سکوها آماده سازی شده است.
وی گفت: در گذرگاه های فرهنگی مترو نیز نمایشگاه های عکس و پوستر سرزمین مادری، نور و نگار، ایران ما، ایران زیبا، جلوه‌های سرزمین من و زیبایی روستا، نگاه مسافران را به تماشای تصاویر بهاری دعوت می‌کنند.
محمدیان در ادامه از ارائه محتوای فرهنگی و نوروزی در فضای مجازی و نمایشگرهای قطار و سکوها خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شبکه های اجتماعی می‌توانند محتوای فرهنگی مرتبط با نوروز را از کانال فرهنگی مترو دریافت کند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان به اجرای دو طرح خیریه در ایستگاه های منتخب اشاره کرد و افزود: مسافران مترو می‌توانند به منظور تأمین البسه و اقلام مورد نیاز ایتام در شب عید و با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در ایستگاه های دروازه دولت، امام خمینی (ره)، میدان انقلاب اسلامی، شادمان و تئاتر شهر و هم چنین با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و با هدف حمایت از نیازمندان و جمع آوری هدایای شهروندان در ایستگاه های تجریش، تهران(صادقیه)، شهدای هفتم تیر، میدان آزادی و نبرد هدایای خود را تحویل دهند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامگاه «حمید سبزواری» به بهره برداری می‌رسد

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور از هره‌برداری آرامگاه حمید سبزواری در روزهای پایانی بهار سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران محمود شالویی، در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش، اظهار کرد: امروز خدمت کسانی هستیم که در تربیت این جامعه و پرورش مفاخر آن مؤثر بوده و هستند. سال گذشته در نشست هیئت مدیره انجمن، سخن درباره معلمان به میان آمد. به فوریت پیشنهاد تجلیل از معلمان مطرح شد، زیرا یکی از مهمترین کارکردهای انجمن مفاخر می‌تواند همین اتفاقات باشد که جز قدیمی‌ترین‌های نهادهای فرهنگی به حساب می‌آید. و بسیاری از بناها و آرامگاه‌ها را از خود به جای گذاشته است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در دولت مردمی که رئیس جمهور رئیس انجمن هستند و اعضای مهمی در این انجمن حضور دارند، تصمیم گرفته شد که انجمن مفاخر به ساخت و سازهای خود برگردد و امیدواریم اولین آزادراه حکمت برای پیوند اشراقی و مشاعی به عنوان اولین منطقه ویژه فرهنگی کشور به همت وزارت ارشاد هرچه زودتر به بهره برداری برسد. همچنین ۱۷ اثر می‌رسید جرجانی، شیخ شهاب الدین سهروردی و بازسازی آرامگاه و تجلیل آن و بناهای دیگر که در مرحله ساخت و تکمیل و بهره‌برداری است.

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور افزود: همچنین آرامگاه حمید سبزواری در ۲۲ خرداد سال جاری با همکاری شهرداری سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد.

شالویی گفت: بزرگداشت‌ها و تجلیل از مفاخر در دستور کار قرار دارد که از یک روز، یک هفته تا ۱۰ روز باشکوه این مفاخر معرفی و از مقامشان تجلیل شود.

کد خبر 751885

دیگر خبرها

  • آرامگاه «حمید سبزواری» به بهره برداری می‌رسد
  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ابن سینا مقصد بعدی تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟