Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@04:16:14 GMT

کتابخانه‌های منطقه ۱۸ در ایام نوروز فعال‌اند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۱۱۱۳

کتابخانه‌های منطقه ۱۸ در ایام نوروز فعال‌اند


رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ از فعالیت ویژه کتابخانه های این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، حامد طراحی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیرمراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ تهران گفت: کتابخانه های استاد حکیمی و ۱۵ خرداد و قائم(عج) در منطقه ۱۸ در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ میزبان اعضا و علاقمندان به مطالعه است

وی افزود: کتابخانه  قائم (عج) به منظور افزایش سرانه مطالعه و رفاه اعضای کتابخانه در تعطیلات نوروزی از سوم تا سیزدهم فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ و کتابخانه استاد حکیمی و ۱۵ خرداد  در قالب پانسیون نوروزی فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با بیان اینکه کتابخانه استاد حکیمی در نوروز ۹۷ ویژه برنامه پانسیون نوروزی را برای دانش آموزان و کنکوری ها برگزار می کند، گفت: این برنامه با هدف برخورداری دانشجویان و دانش آموزان به ویژه کنکوری ها از محیط مناسب برای مطالعه و آموزش، در ایام تعصیلات نوروز برگزار می شود. این برنامه به مدت ۱۱ روز در کتابخانه استاد حکیمی برگزار می شود و دانش آموزان در طول دوره در یک محیط کاملا آرام و بدون استرس به مطالعه می پردازند .

طراحی در ادامه گفت: تغذیه، مشاوره تحصیلی و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است و کلیه امکانات کتابخانه استاد حکیمی و واحد آموزش فرهنگسرای خاتم(ص) شامل سالن مجهز مطالعه، کلاس های آموزشی، نمازخانه و محل استراحت و هم چنین میان وعده غذایی در اختیار شرکت کنندگان است. خدمات عمومی این پانسیون نوروزی به تمام گروه های سنی ارایه می شود و پایه های نهم، یازدهم، چهارم دبیرستان و سوم هنرستان از خدماتی اختصاصی اساتید کانون فرهنگی آموزش برخوردار می شوند. کتابخانه استاد حکیمی این برنامه را دوم تا ۱۲ فروردین ۹۷ برگزار می کند و علاقمندان می توانند به بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم(ص) مراجعه کنند.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ هم چنین با اشاره ویژه برنامه اردوی تحصیلی و پانسیون نوروزی در کتابخانه ۱۵ خرداد، گفت: این برنامه به مدت ۱۲ روز در کتابخانه ۱۵ خرداد برگزار می شود و تغذیه، مشاوره و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های این اردوی تحصیلی است. کتابخانه ۱۵ خرداد این برنامه را اول تا ۱۲ فروردین ۹۷ ویژه دختران برگزار می کند.

وی در پایان، با اشاره به فعالیت کتابخانه قائم(عج) در ایام نوروز در باره امکانات و خدمات این کتابخانه گفت: کتابخانه قائم(عج) در بزرگترین بوستان جنوب غربی تهران با مساحت ۷۵۰ متر مربع با فضاهای مختلف شامل مرجع، مخزن، امانت، خدمات فنی، نشریات، مخزن تست، نمایه و بخش کودک و نوجوان در شهرک ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، بوستان قائم(عج) قرار دارد.

true برچسب ها : عید نوروز فرهنگسرای خاتم کتابخانه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

دیگر خبرها

  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان