Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@14:33:01 GMT

تندیس زرین «اعتماد ملی» به بانک صادرات تعلق گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۱۲۴۱

​تندیس طلایی «اعتماد ملی» در اجلاس سراسری یکصد برند برتر و ارزش آفرین کشور به بانک صادرات ایران اعطا شد. آفتاب‌‌نیوز : همزمان با برگزاری بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت ایران بـا عنـوان «اجلاس سراسری یکصد برند برتر و ارزش آفرین»، با حضـور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی، نشان زرین «اعتماد ملی» با رای هیات داوران به پاس بیش از ۶۵ سال بانکداری حرفه ای و مردمی، پیشتاز در ارایه انواع خدمات ریالی و ارزی و الکترونیک، نقش موثر در توسعه و آبادانی کشور به ویژه در سالهای پس از انقلاب اسلامی، به بانک صادرات ایران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بنا براین گزارش، این گردهمایی به منظور تجلیل از برندهای برتر و ارزش آفرین کشور در راستای تحقق اهداف اقتصادی کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیل به خودکفایی بدست خدمتگذاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات با حضور و حمایت نهادهای پژوهشی و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران برجسته کشور، در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
شایان ذکر است، در این اجلاس بانک صادرات ایران به عضویت مجمع مدیران کارآفرین کشور درآمد.
منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم

سرمربی یوونتوس می‌گوید تا پایان فصل بازی‌های سختی دارند و همه تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا روند بد کنونی را تغییر دهند

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس می‌گوید درست است بیانکونری در نیم‌فصل دوم برتری خود را از دست داده، اما تردیدی نداشت که باشگاه در طول تعطیلات به او اعتماد خواهد کرد.

یوونتوس بعد از تعطیلات بازی‌های ملی روز شنبه در یک بازی خارج از خانه مقابل لاتزیو به میدان خواهد رفت. بیانکوچلستی ها درست قبل از تعطیلات، ایگور تودور را جانشین مائوریتزیو ساری کردند. به گزارش فوتبال ایتالیا، الگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه شب با لاتزیو گفت:

در حال حاضر همه باید روی بخش پایانی فصل تمرکز کنند. متأسفانه، ما برتری خود را نسبت به تیم‌های رده پنجمی از دست دادیم، بنابراین اکنون باید واقع‌بین باشیم. ما تنها در هشت بازی اخیر هفت امتیاز کسب کردیم و در نیم‌فصل دوم تنها 13 امتیاز به دست آوردیم. برای تثبیت جایگاه خود در لیگ قهرمانان و پر کردن یکی از سه سهمیه باقی‌مانده، 9 بازی دیگر داریم.

تمامی بازیکنان یوونتوس از بازی‌های ملی بازگشته‌اند و این تیم امروز عازم رم خواهد شد. الگری در این باره گفت:

بازیکنانی که اینجا ماندند به خوبی کار کردند، درست مانند کسانی که از بازی‌های ملی بازگشتند. از مویزه کین انتظار زیادی در قسمت پایانی فصل دارم چون خودش هم می‌خواهد در یورو برای ایتالیا بازی کند. او از نظر بدنی آماده است و فردا به میدان می‌رود. برخی از ملی‌پوشان نیز به اهداف خود رسیدند، مانند شزنی که به یورو 2024 صعود کرد. اکثر بازیکنان بازی‌های دوستانه انجام دادند. اکنون بخش پایانی فصل را آغاز می‌کنیم، 55 روز که در 25 مه به پایان می‌رسد.

سرمربی یووه در خصوص نتایج ضعیف اخیر گفت: 

این لحظات بخشی از فوتبال هستند، بنابراین باید واکنش نشان دهیم، نتایج کسب کنیم و به هدف صعود به لیگ قهرمانان برسیم. بچه‌ها باید آرام بمانند، به خصوص به این دلیل که تاکنون 59 امتیاز کسب کرده‌ایم. البته وقتی نتایج خوب نیست، باید کاری کرد تا شور و شوق لازم برای جدال در بهترین شکل در بخش پایانی فصل ایجاد شود. توضیح دادن فوتبال سخت است. ما هر روز کار می‌کنیم و سعی داریم اشتباهات خود را ببینیم. صحبت کردن و توضیح دادن در حال حاضر بی فایده است. ما باید روی اشتباهات خود کار کرده و پیشرفت کنیم. در فوتبال نتایج اهمیت دارند و باید این روند را تغییر دهیم.

 مائوریتزیو اسکاناوینو، مدیرعامل یوونتوس در طول تعطیلات تأیید کرد که باشگاه به الگری اعتماد دارد. سرمربی بیانکونری در این باره نیز صحبت کرد:

ما در کوپا ایتالیا هم بازی می کنیم. روز سه شنبه بازی مهم دیگری مقابل لاتزیو داریم. ما فقط باید روی این موضوع تمرکز کنیم. خوشحالم که باشگاه اعتماد خود را تایید کرد، اما هیچ شکی در این مورد نداشتم. ما در حال کار هستیم و باشگاه در حال برنامه ریزی برای آینده است، اما در حال حاضر تمرکز روی حال حاضر ضروری است. ما بازی‌های زیادی مقابل حریفان مستقیم خواهیم داشت.

اسکاناوینو نماینده باشگاه است. من [از رسانه ها] به خصوص در این لحظه انتقاد را می پذیرم. نتایج مهم هستند. در حال حاضر نتایج خوبی نمی‌گیریم؛ ما عملکرد خوبی نداریم اما فوتبال همیشه به ما فرصت واکنش می دهد. ما باید این فصل در لیگ قهرمانان بازی کنیم، جام جهانی باشگاه‌ها را داریم، بنابراین نمی‌توانیم این هدف را از دست بدهیم.

ایگور تودور، مدافع سابق یوونتوس، فردا برای نخستین بار روی نیمکت لاتزیو خواهد نشست. الگری درباره انتظارش از تیم تودور گفت:

تیم‌های تودور همیشه تهاجمی هستند، بنابراین ما باید در همه جنبه‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. این یک آزمون خوب و نقطه شروعی برای بازی‌های بعدی خواهد بود. قطعا تیمی که سرمربی خود را عوض کند انگیزه زیادی خواهد داشت. آنها محکم شروع خواهند کرد، بنابراین ما باید آماده پاسخگویی و بازی خوب از نظر فنی باشیم.

تودور در مارسی و ورونا عملکرد خوبی داشت. فکر می‌کنم لاتزیو متفاوت خواهد بود، اما نمی‌دانم آیا دو هفته کافی است یا خیر. توضیح دادن فوتبال سخت و تقریبا غیرممکن است. ما باید توجه داشته باشیم که لاتزیو از نظر ذهنی تهاجمی خواهد بود. تغییر مربی همیشه چیز بیشتری به تیم می دهد.

یوونتوس برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر به چند امتیاز نیاز دارد؟ الگری به این سوال نیز پاسخ داد:

در حال حاضر 70 امتیاز داریم. بازی‌های زیادی در مقابل حریفان مستقیم وجود دارد. مطمئناً 59 امتیاز کافی نیست، بنابراین باید امتیاز بیشتری کسب کنیم و دوباره برنده شویم. در این لحظات سخت، تیم رشد خواهد کرد. هدف ما کسب بهترین نتیجه است. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و تا حد امکان امتیاز کسب کنیم. 9 بازی باقی مانده و 27 امتیاز در دسترس است، بنابراین باید تا حد امکان امتیاز بگیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم
  • دولت شرایط ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟