Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:13:42 GMT

لاشه یک قلاده توله پلنگ در الموت قزوین پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۱۳۵۹

لاشه یک قلاده توله پلنگ در الموت قزوین پیدا شد

قزوین- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست لاشه یک قلاده توله پلنگ در منطقه الموت غربی استان قزوین پیدا شد.

سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در حین گشت زنی ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان یک لاشه توله پلنگ ماده در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع الموت غربی محدوده تلاتر دره پررود پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر روی بدن این توله پلنگ جراحت هایی دیده می شود و علت دقیق تلف شدن این پلنگ نامعلوم است که  پس از بررسی های لازم علت آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: برای صیانت از وحوش مناطق حفاظت شده نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستیم و امیدواریم با احساس مسئولیت همگانی از نابودی نسل حیات وحش نادر موجود در استان جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در ایام تعطیلات نوروزی با گشت های شبانه روزی همه مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع را رصد خواهند کرد تا تخلفی در این مناطق رخ ندهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان گفت: همیاران محیط زیست در کنار نیرو‌های محیط‌بان در امر حراست و حفاظت از گونه‌های زیستی و جانوری نقش اساسی دارند که این مسئله در مناطق حفاظت شده نمود بیشتری پیدا می‌کند.
حسین اصلاحی با اشاره به گزارش‌های مردمی رسیده مبنی بر ورود یک گروه شکارچی غیرمجاز به منطقه حفاظت شده قره‌چغه منطقه مرزی باجگیران این شهرستان، افزود: بلافاصله یک تیم از محیط‌بانان به محل اعزام شدند که متأسفانه تنها یک نفر به همراه لاشه دو قوچ وحشی کشف و ضبط شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان با تأکید بر این مطلب که طی هماهنگی انجام شده متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده است، گفت: دیگر شکارچیان از محل متواری شدند که تمام اعضای این شبکه شناسایی و در حال حاضر تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
  • مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم
  • مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم